Ga naar inhoud


Philips 'Steek de kaart in de ontvanger' probleem!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan me even helpen aan 'n file die het probleem oplost met de 'Steek de kaart in de ontvanger' die na 10 seconden de zaak op zwart zet!<P>Ik heb dit probleem met mijn Philips 7071 ontvanger.<P>Alle files die ik heb en gisteren van het Net heb gehaald (inclusief de Duck files) kunnen dit probleem niet oplossen.<P>Dus als er iemand is die de zaak zonder problemen op deze ontvanger aan de praat heeft zou ik het zeer op prijs stellen als je mij even de gegevens kunt sturen.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B><P>E-mail: firewire75@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je bent niet de enige met dit probleem. En het ligt ook niet aan het type ontvanger. Mijn Philips 5816 doet het ook niet meer en ik heb ook al over ander ontvangers gelezen.<BR>Maar wat het antwoord er op is moet ook ik helaas schuldig blijven.<BR>Warren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook problemen met de files voor Philips dan blijft ie hangen als ie 2 seconden beeld geeft op Canal+<BR>Verder werken alle andere pakketten wel<BR>Wat is de oplossing???<P>(Bij mij komt dus niet te staan van "steekkaart in ontvanger")<p>[ 06-07-2001: Message edited by: Pietje Puk ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duckfiles heeft vanmorgen intussen weer 'n nieuwe 'Angel0705' Anti reset file geplaatst die wel goed werkt met de Philips ontvangers.<P>Mijn dank is groot aan Duckfiles!<P>En @Eelco die 15 antwoorden werkten dus niet bij mij, vandaar mijn oproep vanmorgen!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, was weer te snel. Heb het adresje al. <BR>Voor de zoekende onder ons zie op deze site bij links en nog eens links... en je zit in de eendenvijver voordat je kwak kan zeggen.<BR>Joska bavaria.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, raar hé.<BR>Die angelfiles zorgen ervoor dat na een kwartiertje je beeld in schokjes verschijnt.<BR>Decoder afleggen, weer opstarten en is weer voor een kwartiertje goed....<P>Dus beter niet gebruiken. De snix doen het bij mij goed, maar soms resetten ze ook bij de Spanjaarden en dan lukt het wederom niet.<P>Heeft iemand anders daar ook last van?<BR>Gisteren de hele dag attack, s'avonds OK.<BR>Deze voormiddag alles terug OK, net voor de middag attack, en na 1 uur weer OK. En dit met dezelfde files.<BR>Heb welliswaar Multi-epg. Misschien dat het ook daaraan ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...