Ga naar inhoud


K* + T* oplossing satfly


Gast tobo01

Aanbevolen berichten

Begrijpt iemand de oplossing van Satfly over de K*'s, zoals die op het Philipsboard (bereikbaar via Duck) staat. Betekent dit provider 0031 toevogen, met keys, PPUA en MK1 van provider 0004?<P>Ik begrijp het hele verhaal niet helemaal, maar dat komt denk ik omdat het redelijk technisch en spaans/engels is in de hele topic.<P>Graag info,<P>Tobo rolleyes.gif" border="0bavaria.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou enkel voor de Kiosque-kanalen zijn, maar snap er ook niets van.<BR>Satfly is nu op vakantie, maar zal het bij terugkomst u niet in de 'schoot' leggen.<P>Iedereen zijn manier van werken en uitlenen van informatie natuurlijk.<P>Satfly heeft alles voorgelegd aan H2Deetoo en ik hoop dat hij ons meer kan helpen.<P>Maar ik blijf hopen op een oplossing voor deze problemen. <BR>We moeten wel wat geduld hebben, dus stel ik voor niet te veel te 'zagen' en rustig af te wachten....<P>Groeten,<BR>Frederic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, vraag wordt beantwoord door iemand die (nog) niet op vakantie is.<BR>bij een originele C+ kaart reaggerd de kaart met een antwoord welke conform de C+ specs is.<BR>Bij een GW kaart welke geen regiocode heeft geeft de kaart een ander provider ID retour dan nodig is. bijv. een GW kaart geprogrammerd voor de NL zenders geeft als antwoord Prov. ID 0045 retour ipv.0019<BR>Door nu ook deze "extra" provider op de kaart te proggen geeft de kaart nog steeds geen juist antwoord (prov 0019) maar antwoord met 0045 aangezien hierin dezelfde code's zouden moeten staan als 0019 zou je in dit geval beeld moeten houden.<BR>mazzel tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...