Ga naar inhoud


Kapotte deksel van de afstandbediening gratis laten vervangen!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb de afstandbediening van de Philips PSX 7071 vorige week uit de handen laten vallen met als resultaat dat het dekseltje spontaan afknapte. Dit kan ook niet anders want wie bedenkt nu zo'n fragile randje aan die deksel. Als je ernaar kijkt knapt die al bijna af!<P>Dus gelijk de Philips Consumentenlijn maar even gebeld (0900-8406 22cent per minuut). Ik kreeg 'n vriendelijke vrouw aan de lijn die lachend opmerkte dat ik al de zoveelste was die dit overkomen was! Nu is dat misschien leuk om te weten voor hun ontwikkelafdeling (of juist niet), maar ik heb graag 'n nieuwe deksel!<BR>Nu dat was geen enkel probleem, hij zal nog die zelfde dag met de post meegaan. En ja hoor de volgende dag zat hij al bij de post met 'n standaard briefje.<P>Dus als er meer mensen zijn die de afstandbediening middels 'n plakbandje of 'n elastiekje bij elkaar houden (en die zijn er ongetwijfelt gezien de reactie van Philips), dan is het verstandig om gratis even 'n nieuw dekseltje bij Philips aan te vragen.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...