Ga naar inhoud


[DM500S] Schema?


Alfi

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb een een aantal schema's gevonden die van de DM500 lijken te zijn. Het rar bestand is te groot om in deze post bij te voegen dus specificeer ik de (vrij downloadbare!) link. Mocht de link om wat voor reden dan ook niet toelaatbaar zijn, sluit dan het topic a.u.b. niet maar verwijder gewoon de link, dan host ik het bestand wel op mijn eigen server. Maar aangezien het 1.58mb is doe ik dat het liefst niet vanwege de bandbreedte.

 

Feedback over de bestanden en of ze nuttig kunnen zijn graag in dit topic.

 

download link

 

Alfi

 

 

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zitten een aantal beschrijvingen in van de componenten die in de DM500 gebruikt worden.

 

Een schema van de DM500 is het niet, de info van de file kun je ook gewoon opzoeken op google als je de box open schroeft.

 

Component nr. opzoeken en voila.

 

 

 

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar het ? achter Schema :D

 

Maar wellicht heeft iemand er iets aan.

 

Alfi

 

Edit, ik zit net zelf even de PDF's door te nemen en ik ben het niet met je eens. Files A t/m F zijn wel degelijk schema's en zeker heel handig omdat de waarden van de componenten vermeld zijn.

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline
Er zitten een aantal beschrijvingen in van de componenten die in de DM500 gebruikt worden.

Een schema van de DM500 is het niet, de info van de file kun je ook gewoon opzoeken op google als je de box open schroeft.

Component nr. opzoeken en voila.


Mee eens, maar het scheelt weer wat zoekwerk en schroefwerk. smile
Heb nog niet alle pdf's gezien, maar kwam al een paar bekende componenten tegen... :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...