Ga naar inhoud


Grote problemen rondom Digitenne mast Eindhoven Croy


Gast DX'r

Aanbevolen berichten


Jammer dat dat zolang moest duren eer er garen op de klos kwam.

 

Dat ze het ding maar afbreken en wat verderop langs de A2 neerzetten,

 

ter plaatse van het industrieterrein bij vliegveld welschap.

 

Mast%20croy.jpg

Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 'm wel mooi! Maarja, als je de hele dag achter de geraniums naar buiten zit te turen en vervolgens verrijst er een enorme mast dan is dat natuurlijk wel effe schrikken! De hele flat in rep en roer!!! Het gesprek van de dag in de koffiezaal! Drama! Het hele dagelijkse horizonkijkritme is verstoord! wink

 

Maar er verrijzen toch ook regelmatig GSM masten in woonwijken (sportparken) Daar kraait ook geen haan naar! En voor wat betreft de storingen is het aan de UPC-klant zelf om goed materiaal aan te schaffen om de digitenne signalen buiten te houden. De mensen in Tongelre hoorde je ook niet klagen toen de DVB-T antenne's in de PNEM mast werden gehangen die er al stond overigens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jeffrey
En voor wat betreft de storingen is het aan de UPC-klant zelf om goed materiaal aan te schaffen om de digitenne signalen buiten te houden.


Ik kan de mast in tongelre vanaf mijn balkon zien staan.
Ik heb een coaxkabel van profigold van 1,5 meter direkt van het UPC-contactdoosje naar mijn gloedje nieuwe LCD-TV. cry
Ned 3 en ZDF allerlei lijnen in beeld.
NET 5 en NGC zijn net door de sneeuw te herkennen.
TMF en CNN met veel sneeuw.
Er zijn mensen die daar nog voor moeten betalen ook nog.

Mijn TV heeft ook een dvb-T tuner.Hiervoor hoef ik alleen maar de coax los te trekken van de UPC-contactdoos en zonder extra antenne ontvang ik digitenne volle bak.
(Eat your heart out W3ird N3rd :D)

Ik zie niet zitten wat mensen voor materiaal moeten kopen om de storingen buiten te houden als UPC zelf al de storingen niet buiten kan houden.
Hier (in Geldrop) stappen de mensen massaal over op Brabantnet (glasvezel).Is dit in tongerle misschien ook het geval?
Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat als je in Tongerle woont geen last van die mast kunt hebben vwb storing op upc kabel, maar goed wellicht is de praktijk anders, Ik woon zelf in Veldhoven, hemelsbreed 5 km afstand schat ik, no problems met storing op de UPC kabel (wel metalen splitters en fatsoenlijke coax (double shielded). De storing op de UPC kabel kan ook andere oorzaken hebben overigens. Toen die mast er niet stond had heb ik een tijdje last gehad, is vanzelf weg gegaan. Upc gaat er overigens binnenkort uit bij mij, heb het een beetje gehad met die bloedzuigers, ga over op de satelliet, digitenne signaal komt goed binnen overigens maar de kwaliteit voor mijn flat TV is toch helaas onder de maat vindt ik vanwege de lage bitrate, vooral sport programmas zijn slecht vindt ik als de camera of objecten snel bewegen, wel leuk voor op de camping en de slaapkamer waar een kleiner TV-tje staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Digitenne beperkt dus feitelijk de bandbreedte bij de kabel ;-)


Er is al 20 jaar bekend welke freqenties Nederland mag gebruiken voor DVB-T dus je kunt Digitenne niet de schuld geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...