Ga naar inhoud


franse software op de philips


Gast b1tje

Aanbevolen berichten

Hoi <P>Ik heb gehoord dat je op een philips franse software kan zetten om er de franse kanalen mee te kunnen ontvangen,maar als ik vraag of ik ook nog het nederlandse pakket zijn de personen erg stil.<BR>Hoe zit dat nu??<BR>1== Kan ik op de philips frans/spaanse software oplaten zetten.<BR>2== kan ik de rest van de nederlandse pakketen dan ook nog ontvangen?<BR>3== volgens de garantie(die toch verlopen is)<BR>kan ik nergens aanspraak op maken en is deze decoder wettelijk beschermd(volgens verkoper)<BR>Hoe zo beschermt?? ik heb toch voor dat ding betaald dus mag ik er toch alles mee doen waar ik zin in heb....al gooi ik het van een flat gebouw af.<BR>Kan iemand mij meer uitleg geven.<P>Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi b1tje,<BR>Je kunt inderdaad het Nederlandse pakket nog gewoon zien als je een andere firmware op je tuner hebt gezet. Ikzelf heb een DST5816 en heb er de Spaanse Firmware opgezet. Alles doet het dan nog. Alleen de Nederlandse EPG niet. Dit is ook wel te verhelpen door je tuner multi-EPG te maken maar dat is een ander verhaal.Het enige nadeel dat je wel hebt is dat je menu wel spaanstalig is.<BR>Groetjes Remco40

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duckstad is een patch van de NL firmware beschikbaar. Hiermee heb je NL EPG. Deze wordt nog verder geperfectioneerd (kleine nadelen). Zo werkt deze alleen met een goldcard, of aangepaste C+ MOSC kaart (SECA start record naar 8010 ipv 8000).<P>Groetjes,<P>Tobo01 cool.gif" border="0tongue.gif" border="0rolleyes.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...