Jump to content
Sign in to follow this  
Getyours2008

multytenne en TT1500 buget

Recommended Posts

Hallo ik heb de dual uitvoering van de multytene schotel (LNB).

Deze werkt na behoren op de dm600 op wat "BER" na die ik niet weg krijg, kan ik de meeste kanalen op de op de vier satelieten ontvangen.

Maar nu heb ik ook nog een tt1500 budget van technotrend deze gebruik ik met progdvb en mediaportal en wat mij opvalt is dat alleen ASTRA 19.2 goed wordt afgescanned. Hotbird vind hij geen kanalen, ASTRA 23,5 geen kanalen en 28,5 ook bijna niks. Dus het lijkt er op dan het switchen niet werkt. Ook bij het afscannen van de transponder krijg steeds de zelfde kanalen te zien.

Misschien iemand enig idee hoe dit komt.

Toevallig weet ik dat wel in combinatie met ProgDVB. Je moet downgraden naar de driver versie 4.4.10.18. Je kan hem downloaden vanaf hier.

Wat betreft Mediaportal. De laatste SVN's lijkt de DISEQC ondersteuning niet meer te hebben, voorgaande versies had ik geen enkel probleem met de TT 1500-S.

Je zou anders ook nog GB-PVR kunnen proberen, ook een HTPC gebaseerde software. Alleen ik heb een probleem waarbij ik geen Canal Digitaal en TVV zenders kan vinden, misschien dat je direct even kan testen of dit een probleem is met alleen mijn configuratie wink