Ga naar inhoud


[7025] Gezocht: schema voor de voeding van een 7025


Gast ipaqlinux48

Aanbevolen berichten

Gast ipaqlinux48

Beste,

 

Mijn voeding van m'n 7025 heeft het naar alle waarschijnlijkheid begeven (na amper een dik jaar). Ik heb reeds een nieuwe besteld, maar zou toch nog graag zelf m'n oude voeding willen repareren (zo heb ik er steeds eentje in reserve).

 

Nu ben ik wel op zoek naar een schema voor de voeding. Weten jullie soms waar ik die ergens kan vinden?

 

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Nu ben ik wel op zoek naar een schema voor de voeding. Weten jullie soms waar ik die ergens kan vinden?

Nou verwacht ik dat jouw zoektocht zal gaan stranden bij alleen jouw wens. Dream-multimedia is hier nogal geheimzinnig over.

Als jij er een vindt, dan denk ik dat niemand (en zeker de technici onder ons) er geen bezwaar tegen maken als je hem hier plaats, mits je voorzichtig bent bij gebruik van reclame.

Ik zou hem in ieder geval ook graag willen hebben.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een voeding is niet echt rocketscience, daar kan je wel een schema van maken als je er de moeite voor neemt.

 

Met de 7025 moet je alleen even in de gaten houden dat er 2 verschillende voedingen in gebruik zijn.

Die met de gele trafo en vanaf augustus 2006 als ik het goed zeg die met de groene trafo.

 

De laatste zou beter moeten zijn en wijkt op een aantal punten af.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het zo lees dan komt iedereen met een 7025 aan de beurt,steeds vaker lees je postings over defecte voedingen,dit was toen ook al met de 500.

Heeft dreambox dit niet onder controle,je zou toch een gratis vervangende voedingen verwachten van een wereldmerk als dreambox.

Mijn 7025 begint ook al kuren te vertonen net als de tuner die op 1 stond,deze stuurt de motor niet meer terwijl de andre tuner dit wel doet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...