Ga naar inhoud


[POPCORN HOUR100] Eerste bevindingen


Gast pipeline

Aanbevolen berichten

Gast pipeline

Ik heb hem eindelijk in huis de meest besproken multimedia hard disk.

Hij wordt geleverd met de Networked Media Tank fimrware van Syabass (ik zou het de Enigma van de mediaHDD noemen).

 

Hij werd voor een oneerlijke Hollandse prijs geleverd (€ 396) met HD van 500Gb.

 

Wat ik na een weekend wel kan doen:

 

benaderen vanop de PC's met samba, ftp of http.

Als je denkt dat uw relook of dreambox een trage Ethernet heeft, dan moet je dit eens proberen....

 

Streamen van divx en andere die in mijn beschikking zijn van de PC's ok.

Vanop de WD MyBook NAS, NIET ok.

Afspelen van de opnames via samba vanop de Triple Dragon, OK

Vanop de Dreambox, niet OK hij wil ze maar niet zien.

 

Afspelen van mp3 zou leuker kunnen met shuffle enz...

 

Sinds gisteren heb ik een wiki gevonden en kan ik zelfs kopieren van de USB schijf die ik er even heb aangehangen en ook de box uitschakelen.

 

Geen handleiding voor een spul die zoveel doet, dat is een ramp.

 

Aansluiten op LCD met HDMI en home cinema met coax vergt geen problemen.

 

Ik probeer ondertussen verder om een clone vanuit China te testen de eGreat, zou een betere hardware hebben en extra in en uitgangen.

PCB 4 layers ipv 2 layers voor de PCH...

Landed cost rond € 170 à €200,-

 

Wordt vervold.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: NINjak
De HPC kost volgens mij zonder hd 250 euro teminste daar heeft een vriend van me hem voor gekocht.

Waar kan je over clone info over vinden ? goedkoper en (mogelijk) beter is altijd weer beter voor mijn bankrekening wink


In de juiste winkels is die hier in Belgie wel te vinden voor een 230 euro. Goedkoper heb ik hem nog niet gevonden, tenzij op hun website, maar daar heb je een lange wachtrij ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pipeline

Hij is te vinden in NL en Belgie voor € 249 zonder HD maar bij %#$%^#%$#%^#^$#^^^%, die toen alleen was, komen er nog kosten bij langst alle kanten.

 

De egreat zou bij #^#%$@#$@%$@#$% bijna € 300.- gaan kosten omdat hij beter is en kompleter uitgerust.

 

Volgende week krijg ik mijn import binnen en kan ik de juiste prijs zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pipeline
Hij is te vinden in NL en Belgie voor € 249 zonder HD maar bij #%$#^^#%$##^$#^$#$%, die toen alleen was, komen er nog kosten bij langst alle kanten.

De egreat zou bij $%&$$#$%#%$#%^#%$##% bijna € 300.- gaan kosten omdat hij beter is en kompleter uitgerust.

Volgende week krijg ik mijn import binnen en kan ik de juiste prijs zeggen.


Ik heb hier vorige week in belgië een 230 euro betaald, en kon hem meteen meenemen, er is een grote voorraad daar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pipeline

Ondertussen ben ik er toch in geslaagd om te kunnen streamen van PC en van Nas.

Ik zou de MyBook nog moeten voorzien van NFS software om de zaak sneller te laten gaan maar een divx was geen probleem.

 

Ik zit nog te sukkelen met mijn Dreambox.

Hoewel ik mij TripleDragon heb kunnen aansluiten wil hijmaar niet mijn DM7000 zien en heb ik geen idée hoe ik deze laatste in onze workgroup moet krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pipeline kreeg geheel terecht vanwege het maken van reclame in dit topic een derde waarschuwing. 3e waarschuwing betekend een korte ban van twee weken en die kreeg hij dan ook.

Daar is pipeline niet blij mee en verzocht ons (in niet al te vriendelijke bewoordingen) zijn account te wissen. Dat is dus bij deze gebeurt.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...