Ga naar inhoud


Nieuwe update ChannelEditor beschikbaar


Gast

Aanbevolen berichten


Ik heb ook het programma gedownload, maar ik krijg steeds weer foutmeldigen:<BR>dat ie het bestand comdlg32.ocx niet kan vinden <BR>Dus heb ik op internet naar dat bestand gezocht en gedownload maar nu krijg ik steeds de melding dat het bestand out of date is toen ik heb ik een versie van dat bestand gedownload dat heel erg recent was maar daar krijg ik ook de foutmelding dat die out od date is<P>Wat doe ik verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de homepage van ChannelEditor worden binnenkort inderdaad ook complete TCS/TPT lijsten aangeboden. Er is er als test al een beschikbaar van de Hotbird. Probeer 't eens uit...<P>Ik hoor 't wel van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komen vragen binnen over printprobleem in de ChannelEditor, hier wordt aan gewerkt.<P>Deze week komt er een update waarin een fatsoenlijke zenderlijst te printen is.<BR>Ook zal het programma in een echte setup beschikbaar komen. Dit houdt in dat je dan niet moeilijk meer hoeft te doen met het installeren van benodigde librarys, deze zal de setup automatisch voor je installeren.<P>Hou mijn site in de gaten... wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...