Guest bolli Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 LET OP: aangezien ik NIET in het bezit ben van een 1530 box wil ik het hierbij toch proberen! TIP: > Gebruik de handige Pioneer Toolbox 2008 ========================================== Pioneer1530 New Generation v4.2 Nederlands ========================================== Dit is een vertaalde 1530 Italiaanse versie Incl. Boot menu 1) auto kanalen laden(italiaans) iemand ideetje? 2) verder met opstarten decoder naar HoofdMenu Incl: - Handleiding (italiaans) mag vertaald worden? SubMenu: - Menu - 4 - 1 - 9 Compoort snelheid (baudrate) - Menu - 4 - 4 - 4 Download via -PC- (kanalenlijst) > Hierna kan de Kanalenlijst erin geladen worden Kanalenlijst (setting) inladen ------------------------------- Gebruik MES / Mconnect 3.0 / GBTools(15xx/16xx) Kanalenlijst in de decoder laden... Decoder aan /uit zetten - EMU Daarna EMU laden... Klaar! note: ----- Vergeet de PId scan niet! Druk "A" Kies nu de gewenste PID voor het kanaal. Druk "+" / "Menu" daarna "1" Kies nu de gewenste PID voor het kanaal. =================================== = even goede vrinden... blijft immers een hobby = =================================== Groetjes ed . 1530_New Generation v4.2_Nederlands.zip
bistro Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 bij deze laat ik weten dat de firmware : 1530 New Generation v4.2 Nederlands *TEST prima werkt, dank u Bolli
Guest pcman Posted July 3, 2008 Posted July 3, 2008 hoi bolli 1 foutje gevonden in de firmware kan me lnb instellingen niet wijzigen gr. pcman
Guest bolli Posted July 18, 2008 Posted July 18, 2008 @pcman, Helaas ben ik niet meer in het bezit van een Pioneer 1430 Deze is enkele weken geleden overleden [RIP] Het houd natuurlijk een keer op.
Recommended Posts