Ga naar inhoud


probleem met 4 quad lnb,s


aranco

Aanbevolen berichten

Ik heb 4 quads 2x 0,1 db en 2x 0,2 db een 4 poort diseq, nu is het zo dat als ik de 2 0,1 of de 2 0,2 db samen aansluit dan heb ik beeld op 2 satellieten, maar als ik ze alle 4 aansluit dan heb ik alleen beeld op de astra1. Nu is mijn vraag is de diseq kapot of kan ik geen 0,1 en 0,2 db op elkaar aan sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je 2 LNB's aansluit op poort 3 en 4 en poort 1 en 2 leeglaat, werkt dat dan ook niet? Dan is je switch stuk. Als dat wèl werkt zullen je LNB's wel gaar zijn. Welke merken zijn de LNB's trouwens? 0,1dB en 0,2dB heeft 0,0 betekenis.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorrie, maar ik ben een paar dagen weg geweest.

Ik heb dus 2x een bigsat 0,2db quad model BS-204S, deze zijn ongeveer 8 maanden oud en 2x een palcom 0,1db quad deze zijn nieuw.

Ik heb hier ook nog een Germany Best 4in1 diseqc 2.0 switch bij, moet ik nu de volgorde van mijn decoder aan houden, dus sat1 op 1 op de switch etc etc of maakt de volgorde niets uit in dit geval. Volgens mij is de switch kapot omdat nu alleen aansluit poort 1 op de switch het nog doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...