Ga naar inhoud


Zenderlijst Topfield 4000PVR


Gast blooper

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen aan een zenderlijst voor mijn PVR 4000 van Topfield. Probeerde deze om te zetten van mijn 5000 CI maar dat werkt dus niet. Het verplaatsen binnen STB Manager is een grote ramp. Programma loopt vast en je kunt maar 1 zender tegelijk verplaatsen. Heb geen Setedit dus....

Heb een Astra / Hotbird opstelling. Als ik Astra kan krijgen 19,2 dan ben ik al een gelukkig mens. Liefst een volgorde met de Nederlandse zenders en dan de Duitse...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb geen PM dus heb ik jou maar een PM verzonden waar je een reply op kunt geven. Maar alvast superbedankt. Kan het namelijk nergens vinden op het web. Kan ik dan ook mijn TF 5000 lijst gebruiken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hhmmm de 4000PVR staat er niet tussen, werkt het dan toch ?

 

Heb GEEN plus..

 

Maar toch Superbedankt voor de snelle reactie

 

Gerrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: blooper
Daar ga ik eens mee aan de gang vandaag. Is dat hetzelfde als Topbox ? Superbedankt !

Gerrie


Nee ik ben te vlug geweest, ik wist dat er een andere editor was maar dit is dus niet Topbox dit is Topset ik wou net mijn bericht veranderen maar dat hoeft nu niet meer.
Wacht anders je PM maar af van WPW. confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Programma werkt, heb de PVR uitgelezen maar ligt het aan mij of zijn alleen de Astra zenders ingelezen ? Ik zie geen Hotbird zenders in het overzicht en deze staan wel in de receiver.

Durf het ook niet goed te uploaden. Doe ik iets fout ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...