Ga naar inhoud


[7025] Af en toe kleine freezes op TVV zenders


Rytec

Aanbevolen berichten

Ik gebruik een pc server met een USB smargo+ cardreader voor m'n TVV kaart.

Hierop zitten mijn 2 dreamboxen (dm7025+ en DM500) aangesloten.

Nu ondervind ik de laatste tijd kleine freezes op bijvoorbeeld VTM, 2BE, VT4 en vooral bij de opgenomen bestanden die in standby mode opgenomen zijn.

Daarom heb ik nu eens Oozoon erop gezet ipv LT 4th om te kijken of er verbetering is.

Zijn er nog soms mensen die deze kleine freezes ondervinden op hun TVV abo of iets dergelijke opstelling?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even offtopic, wanneer je de kaart door middel van een kaartlezer op een pc uitleest. Hoe krijg je dan de update binnen voor die kaart? Komt normaal gezien toch binnen met het satsignaal of ben ik nu verkeerd ?

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
wanneer je de kaart door middel van een kaartlezer op een pc uitleest. Hoe krijg je dan de update binnen voor die kaart? Komt normaal gezien toch binnen met het satsignaal of ben ik nu verkeerd ?

Die vraag lijkt mij beter in http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/postlist/Board/12/page/1

 

Dit kan wel gaan lukken in een pc met CCcam, mits goed geconfigureerd.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arie kanarie
Die vraag lijkt mij beter in http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/postlist/Board/12/page/1
Dit kan wel gaan lukken in een pc met CCcam, mits goed geconfigureerd.

Ik weet wel dat deze goed moet geconfigureerd zijn, maar ik vraag mij gewoon af hoe die kaart zijn update krijgt?

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jph
Even offtopic, wanneer je de kaart door middel van een kaartlezer op een pc uitleest. Hoe krijg je dan de update binnen voor die kaart? Komt normaal gezien toch binnen met het satsignaal of ben ik nu verkeerd ?


Je moet in cccam het emm update signaal accepteren van je dreamboxen zodat het signaal idd via de dreambox naar de kaartlezer in de pc gestuurd kan worden die dan op z'n beurt de update ontvangt.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echter, dit is niet de vraag. Waarom krijgt de gebruiker freezes. Ik heb dit ook gehad (en als je gaat zoeken zal je precies dezelfde vraag tegenkomen). In mij geval was de oorzaak de image. Ik gebruikte nog de Hydra Beta 4 van een paar jaar terug. Nadat ik Gemini 4.3 erop heb gezet is het probleem helemaal verdwenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nu eerst eergisteren Oozoon erin gezet met ook weer cccam, dit was voordat ik de posts van jullie gezien had.

Ook hier nog altijd freezes en vooral in de avonduitzendingen wan tik heb ook opnames gedaan overdag en bij het afspelen nergens last van.

Ik heb gisteravond Gemini 3.30 erop gezet met cccam en de timers weer gezet voor vanmiddag en vanavond en zal vanavond dus weten of het aan de image ligt. Daarna kan ik idd een andere EMU testen of eens de tvv kaart in een andere reader en andere usb poort plaatsen.

Kan een settingslijst hier ook oorzaak van zijn?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergezocht maar zou indirect wel kunnen.

heb wel eens vaker gekke problemen gezien op welke box dan ook. na een update van de settings was het probleem weg (ook hikken).

ik hou het op toeval maar het proberen waard.

als test zou ik dan wel een lijst van een andere auteur nemen dan die je er nu in hebt zitten ...

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...