Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Daar kan ik je geen antwoord op geven omdat ik het zelf nog niet nodig vindt om me nu al bij cds een Eredivisie Live abonnement van een extra € 9,49 af te nemen boven op de prijs van het Toppakket van € 42,50

 

Ik ben gekke gerritje niet, voor zoveel geld zijn er wel andere mogelijkheden die meer bieden naar mijn wensen.

Als er te weinig abbo's afgesloten gaan worden komt er vast wel een goedkopere aanbieding binnen kort.

Kijk ik voorlopig wel via Digitenne is tenslotte per maand opzegbaar.

Kan ook wel zijn dat ik bij Digitenne blijf als ik aan het gemak van Digitenne wen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: HenkieZwenkie
Ik dus ook. Ik had eerst een tele 2 abonnement, daarna kwam het automatisch denk ik als onderdeel bij mijn combipakket. Ik heb NOOIT mijn tele2 abonnement opgezegd, dus ik neem aan dat ik ook een brief (ga) krijg(en) ...


Hoe gaat dat dan? Ben je dan vanaf nu automatisch abonnee van Eredivisie Live en ga je dus 9,95 extra betalen of moet je het echt opzeggen per brief?

En ben je dan niet al te laat, zit je er niet weer een jaar aan vast?

Ik wil als het extra gaat kosten ervan af omdat ik ook al digitenne heb.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Nu, zoals ik al eerder zei, een kennis van me heeft dus ook alleen TELE2.En die heeft de brief wel ontvangen.Ik heb dus los Film1-Sport1 en los Tele2 live eredivisie.Dus verwacht ik ook een brief, of zouden ze bij CDS het aan durven om voor mij te beslissen en van deze abonnementen er eentje te maken van Sport1 en Tele2 en een abo van Film1, en hoelang moet ik nog wachten op die brief ?.

 

Ik begrijp best dat het zo geregeld kan worden een nieuw abonnement ( een telefoontje is genoeg ) alleen zou ik wel willen weten hoe en wat het gaat worden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Vervolg: Heb onderstaande email verzonden naar CDS.

 

Citaat:
Ik ontvang TELE2 EREDIVISIE via CanalDigitaal, ik zou een brief krijgen i.v.m. nieuwe aanbieding w.b. het nieuwe voetbal seizoen 2008/2009.

 

Anders gezegt, zoals het in uw email naar mij toe staat : Abonnees Tele2 Voetbal

 

Als u op dit moment de voetbalzender Tele2 Voetbal ontvangt, valt binnenkort een brief van CanalDigitaal in uw brievenbus. Hierin leest u meer over Eredivisie Live en de mogelijkheden met betrekking tot uw huidige abonnement.

 

Maakt u zich geen zorgen.

De informatiebrief valt vóór de start van het nieuwe Eredivisieseizoen bij u in de bus.

 

Mijn vraag is: Komt die brief nog ???.

 

Wacht af ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Hoe gaat dat dan? Ben je dan vanaf nu automatisch abonnee van Eredivisie Live

Nee, dat kan juridisch helemaal niet. Eredivisie Live is een heel andere zender dan Tele2 Voetbal.
Maar CDS denkt wel vaker met verwijzing naar hun Algemene Voorwaarden boven de wet te staan...;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: Neptunus

Hoe gaat dat dan? Ben je dan vanaf nu automatisch abonnee van Eredivisie Live

Nee, dat kan juridisch helemaal niet. Eredivisie Live is een heel andere zender dan Tele2 Voetbal.
Maar CDS denkt wel vaker met verwijzing naar hun Algemene Voorwaarden boven de wet te staan...;-)


Nogmaals, ik zie door de bomen het bos niet meer:

Ik zag net bij factuurinformatie op mijn canal digitaal dat ik de volgende abo's heb:

combi-basis pakket, kosten 75 euro per half jaar (12,50 per maand)

film1, sport1, kosten 239 per jaar (19,95 per maand)

Nu kan ik het tarief voor film1/sport1 nog wel terug zien op de site maar die 12,50 voor combi-basis????

Helaas is de nieuwe periode van één jaar voor het film/sport pakket net weer ingegaan en zit ik er dus weer een jaar aan vast.
Ik baal van die jaarverplichting! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: Neptunus

Hoe gaat dat dan? Ben je dan vanaf nu automatisch abonnee van Eredivisie Live

Nee, dat kan juridisch helemaal niet. Eredivisie Live is een heel andere zender dan Tele2 Voetbal.
Maar CDS denkt wel vaker met verwijzing naar hun Algemene Voorwaarden boven de wet te staan...;-)


Nogmaals, ik zie door de bomen het bos niet meer:

Ik zag net bij factuurinformatie op mijn canal digitaal dat ik de volgende abo's heb:

combi-basis pakket, kosten 75 euro per half jaar (12,50 per maand)

film1, sport1, kosten 239 per jaar (19,95 per maand)

Nu kan ik het tarief voor film1/sport1 nog wel terug zien op de site maar die 12,50 voor combi-basis????

Helaas is de nieuwe periode van één jaar voor het film/sport pakket net weer ingegaan en zit ik er dus weer een jaar aan vast.
Ik baal van die jaarverplichting! mad

Tot deze maand werd Film1/Sport1 apart gefactureerd
Vroeger betaalde je als Combipakket-abonnee, simpel voor het basis pakket + Film1/Sport1.

Maar bij het vermelde Combi-Basispakket zijn in de loop van de tijd extra zenders ongevraagd toegevoegd als Action Now en Tele2Voetbal en verdween Mezzo naar het familiepakket.
Wie het nog snapt mag het zeggen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: Neptunus

Hoe gaat dat dan? Ben je dan vanaf nu automatisch abonnee van Eredivisie Live

Nee, dat kan juridisch helemaal niet. Eredivisie Live is een heel andere zender dan Tele2 Voetbal.
Maar CDS denkt wel vaker met verwijzing naar hun Algemene Voorwaarden boven de wet te staan...;-)


Nogmaals, ik zie door de bomen het bos niet meer:

Ik zag net bij factuurinformatie op mijn canal digitaal dat ik de volgende abo's heb:

combi-basis pakket, kosten 75 euro per half jaar (12,50 per maand)

film1, sport1, kosten 239 per jaar (19,95 per maand)

Nu kan ik het tarief voor film1/sport1 nog wel terug zien op de site maar die 12,50 voor combi-basis????

Helaas is de nieuwe periode van één jaar voor het film/sport pakket net weer ingegaan en zit ik er dus weer een jaar aan vast.
Ik baal van die jaarverplichting! mad

Tot deze maand werd Film1/Sport1 apart gefactureerd
Vroeger betaalde je als Combipakket-abonnee, simpel voor het basis pakket + Film1/Sport1.

Maar bij het vermelde Combi-Basispakket zijn in de loop van de tijd extra zenders ongevraagd toegevoegd als Action Now en Tele2Voetbal en verdween Mezzo naar het familiepakket.
Wie het nog snapt mag het zeggen!


Maar klopt de prijs van die basis combi? Ik kom die prijs nergens tegen in de site van CDS.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, het is dus combi minus film1/sport en dan klopt het.

 

Maar nu is dus de vraag: zat ik die combi het voetbal gratis?

 

Indien ja, kan ik nu nog van die combi af door te downgraden naar Settop of alleen basis, met als argument dat men niet meer levert wat men voorheen wel leverde?

 

Iemand hiermee ervaring?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de voorwaarden (kleine letters) staat dat het zenderpakket gewijzigd mag worden!!)

 

en tele 2 was gratis toegevoegd aan een aantal pakketten, en nu gaat het geld kosten als je het wilt kijken.

 

en tenminste 90 % van de mensen op dit forum wist dat de rechten van de eredivisie aan tele 2 afliepen dit jaar !!

 

 

de eredivisie nv is de schuldige aan de prijsverhogingen, en niet de providers!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marco24
in de voorwaarden (kleine letters) staat dat het zenderpakket gewijzigd mag worden!!)

en tele 2 was gratis toegevoegd aan een aantal pakketten, en nu gaat het geld kosten als je het wilt kijken.

en tenminste 90 % van de mensen op dit forum wist dat de rechten van de eredivisie aan tele 2 afliepen dit jaar !!


de eredivisie nv is de schuldige aan de prijsverhogingen, en niet de providers!!!




Dat is waar, behalve de laatste opmerking. De providers maken zelf hun prijs en die kan dus behoorlijk verschillen, de ECV heeft daarover niets te zeggen, zij zijn alleen geintresseerd in een zo groot mogelijk publiek.

Mijn stelling is dat Digitenne en CDS redelijk duur zijn omdat zij allebei niet het volledige live pakket bieden. Het gaat op zaterdagavond de mist in met de overlappende tijden en zondagmiddag op half drie omdat er dan bijna altijd drie wedstrijden zijn.

De beste prijs/kwaliteit verhouding biedt mijns inziens IPTV van KPN, voor 9,95 vier eredivisie live kanalen en geen aangekondigde prijsverhoging.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: marco24
in de voorwaarden (kleine letters) staat dat het zenderpakket gewijzigd mag worden!!)

en tele 2 was gratis toegevoegd aan een aantal pakketten, en nu gaat het geld kosten als je het wilt kijken.

en tenminste 90 % van de mensen op dit forum wist dat de rechten van de eredivisie aan tele 2 afliepen dit jaar !!


de eredivisie nv is de schuldige aan de prijsverhogingen, en niet de providers!!!




Dat is waar, behalve de laatste opmerking. De providers maken zelf hun prijs en die kan dus behoorlijk verschillen, de ECV heeft daarover niets te zeggen, zij zijn alleen geintresseerd in een zo groot mogelijk publiek.

Mijn stelling is dat Digitenne en CDS redelijk duur zijn omdat zij allebei niet het volledige live pakket bieden. Het gaat op zaterdagavond de mist in met de overlappende tijden en zondagmiddag op half drie omdat er dan bijna altijd drie wedstrijden zijn.

Op zaterdagavond zou Private Spice eruit kunnen, zaterdagavond is toch geen tijd om pr0n te kijken.

Op zondagmiddag is het nog makkelijker: op dat tijdstip is er alleen maar teleshopshit op RTL5 en RTL8, dus die kunnen er allebei uit voor voetbaltv3 en voetbaltv4. grin.gif

Voetbal kan me geen reet schelen, maar als het jullie gelukkig maakt kan het mij ook niet schelen. Voor Private Spice is eigenlijk nooit een goed moment (het is toch 24/7 troep) en die teleshop hoeft volgens mij al helemaal niemand..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...