Ga naar inhoud


aanschaf Kathrein UFS-910


Frank1234

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben weer terug uit het buitenland en zie dat je het nog steeds niet aan de praat hebt.

 

Mijn advies:

Installeer de laatste Gemini op je Dreambox en download via de blauwe toets "CCcam en NewCS", daarna de CCcam config en de NewCS config. Pas de config files aan zoals in m'n vorige antwoorden staat. Zet eventueel de Dreambox op SBS6 en wacht totdat je beeld hebt. Controleer de overige kanalen van je abonnement. Doet alleen een deel van de kanalen het, re-activeer dan je kaartje op de website van CD.

Doet alles het, pas dan de config files op de Kathrein aan (zoals in m'n vorige antwoorden beschreven staat).

 

Veel succes

 

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jouw reactie. Inmiddels alles precies gedaan zoals je vermeld hebt (de toegestuurde files in db gezet). Met cccam alleen heb ik beeld op de ned zenders (beeld op de dreambox) maar als ik cccam met newscs inschakel dan heb ik geen beeld meer op de dreambox. Ik neem aan dat newcs (server) ook moet draaien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zekerheidshalve ook nog een maar een heractivatie gedaan bij canaldigitaal....

 

Bij intern sharen hoef ik toch geen port te forwarden in mijn router. Dat is toch alleen bij extern (wat niet mag..) sharen.

 

Moet ik ook nog een deskey veranderen? Zo ja waar kan ik die vinden in de db?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de files met een unix text editor aangepast of gewoon met notepad ?

 

Nee, je hoeft inderdaad niets op je router te veranderen. Je blijft op het interne LAN (netwerk) en hoeft dus niets te wijzigen, want dat heeft alleen invloed op NAT (van extern naar een intern adres).

 

Welk image, welke CCcam versie en welke NewCS versie heb je nu geinstalleerd ? Heb je de juiste configs geinstalleerd ?

 

Begin eerst eens met het verwijderen van alle key files en gebruik alleen je abo kaartje. Stuur me anders eens je files, misschien dat ik iets kan vinden... ben echter geen expert ....

 

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels ben ik eindelijk al wat verder..op de db heb ik beeld met cccam+newcs alleen nu nog op de kathrein...dat werkt (nog) niet...Moeten de 2 files in de Kathrein nog worden aangepast. Ik neem aan dat als ik op de db beeld heb dat de newcs server loopt...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

MGCamd Share Info

--------------------------------------------------------------------------------

 

newcamd route 0000:root:192.168.2.30:33001:unknown EMM OFF offline

newcamd route 0000:root:192.168.2.30:33002:unknown EMM OFF offline

 

MGCamd Status

--------------------------------------------------------------------------------

 

tuxbox mgcamd v1.29 by mixvt (compiled Feb 14 2008 14:55:23), Thu May 29 21:24:56 2008

mg uptime 00d 00h 38m 38s, service changes: 1, ecm processed: 0, lost cw warnings: 0

 

Newcamd:

Host/port Recon. Emm out Ecm out Cw in Avg. ecm time

192.168.2.40 :33001 0 0 0 0 0

192.168.2.40 :33002 0 0 0 0 0

 

Box: uptime = 11611s, CPU load: 1 min 260000 / 5 min 216864 / 15 min 199264

RAM in bytes: total 32870400 / free 2027520 / shared 0 / buffers = 2686976

mgcamd: total memory allocated by malloc, in bytes: 135168 (132kb), chunks 5016

 

 

 

Dit is de info van de mgcamd in de kathrein......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...