Ga naar inhoud


Beeld op de HD kanalen.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: aart44
Daar heb ik ook mee zitten hannessen dacht dat ik geen signaal had bleek de instelling niet goed te staan, het beste doe je ga naar handmatige scan de Astra3 en scan de 11739 en let op dat NETWORK search aan staat.

Waarschijnlijk vind hij ze dan gewoon, anders handmatig de juiste freqs ingeven 11778,DVB S2 HDTV,QPSK 9/10,Vertikaal,27500.
En haal voor de zekerheid even je module er uit dat hij niet gaat coderen.

En ja als het inderdaad de schotel is dan beter afstellen, maar dat verwacht ik niet.:D
Ook allemaal geprobeerd. Het lijkt of de 11778 transponder niet onthouden wordt. Als ik met SatChannelListEditor de settings ophaal en bekijk dan staat deze transponder er niet meer in, terwijl ik hem handmatig invoer.

Scannen met of zonder CAM, network on of off, het lijkt allemaal niet te werken?
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wil iemand met een 910 en werkende HD-kanalen van CD zijn settings niet via SatChannelListEditor extracten als xml en uploaden ofzo? Zou een aantal mensen die met het scannen problemen hebben heel gelukkig maken!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat kan altijd het is een bewerkte lijst van Dr.Hans die ik een beetje geedit heb met de NL kanalen voorop hij is 23 satelieten maar als dat teveel is zelf maar even editten.

 

Vanmorgen nod de juiste namen ingelezen op Astra3 of de rest een beetje klopt weet ik niet heb de Kathrein pas kort. laugh

uitlees 18-4.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jakkoi
ik heb hier ook een settingslijst voor de kathrein met de hd kanalen erin.
is een overzichtelijke lijst met de meeste pakketten zoals ned pakket....hdtv pakket.....duits pakket..etc


Zitten daar ook de nieuwe hdtv kanalen in verwerkt?

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aart44 en jakkoi bedankt, echter nog geen beeld op de hd kanalen cry

 

Oude settings verwijderd, herstart, nieuwe settings erin.

Zowel met Aston 1.05 als een UCAS 3 CAM niets, geen signaal-kwaliteit. Misschien toch maar eens opnieuw uitrichten? Is deze transponder zo zwak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mambo
Zowel met Aston 1.05 als een UCAS 3 CAM niets, geen signaal-kwaliteit. Misschien toch maar eens opnieuw uitrichten? Is deze transponder zo zwak?


Ook werken de kanalen niet met de Aston 1.05 en de UCAS 3.0 je zou alleen geluid moeten krijgen maar geen beeld.
Inderdaad is die transponder zwakker als de rest. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Ook werken de kanalen niet met de Aston 1.05 en de UCAS 3.0 je zou alleen geluid moeten krijgen maar geen beeld.
Inderdaad is die transponder zwakker als de rest. laugh

Maar bij het scannen of testen zou ik wel signaal op die transponder moeten krijgen toch? Ook geen geluid gehoord namelijk.

Als ik de transponder op mijn dreambox 4000 toevoeg en scan, vindt deze ook geen kanalen. Vermoedelijk dus toch maar africhten die handel. frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mambo
Als ik de transponder op mijn dreambox 4000 toevoeg en scan, vindt deze ook geen kanalen. Vermoedelijk dus toch maar africhten die handel. frown


Zeker een typfout de Dreambox 7000 zal het wel zijn, nee dat hoeft niet de Dreambox kan geen DVB-S2 herkennen en vind dus geen enkel signaal.

De Kathrein zou signaal moeten vinden. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Zeker een typfout de Dreambox 7000 zal het wel zijn, nee dat hoeft niet de Dreambox kan geen DVB-S2 herkennen en vind dus geen enkel signaal.

De Kathrein zou signaal moeten vinden. smile

Moest inderdaad een 7000 zijn, ik zei al eerder dat het vroeg was vandaag. eek

Ik was in de war met het streamen van HD vanuit de dreambox, BBC-HD en Astra-HD Promo keek ik via de pc over het netwerk gestreamd vanaf de 7000. Dit is natuurlijk DVB-S en niet DVB-S2, je hebt helemaal gelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...