Ga naar inhoud


Hoe krijg je sterretjes onder je naam???


Gast

Aanbevolen berichten


ik ben al weer ruim 2 maanden op dit board<BR>maar heb ook nog niks<BR>de enige keer dat ik een sterretje kreeg <BR>was toen ik in de kroeg een knal op mijn oog kreeg nou ja sterretje dat waren sterren <BR>maar alle gek heid op een stokje ik denk dat als je veel en goed post dat je van zelf wel wat krijgt<p>[ 17-02-2001: Message edited by: johnny.b ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn nu eenmaal mensen die graag een status willen hebben , of dat nu met hun hobby te maken heeft of niet.<BR>Ik denk dat het gros ervan uitgaat dat , des te meer sterren des te belangrijker , betekend.<BR>Gelukkig geef ik meer om de hobby. smile.gif" border="0<P>En ... het aantal postings heeft dus niets te maken met het aantal sterren , anders had je mijn nick niet meer kunnen lezen. smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0<p>[ 19-02-2001: Message edited by: Tech ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook graag een status.<BR>Ik heb veel mensen privé al goed kunnen helpen,ook een handleiding om een goldcard te programmeren staat hier door mij.Ik snak ook naar sterretjes onder mijn naam,wie helpt mij ermee??Alvast bedankt jongens als ik ooit sterreetjes kan terug geven tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...