Ga naar inhoud


[DM7025] hoe films bekijken welke op de HDD van m'n PC staan ?


Gast djseppie

Aanbevolen berichten

Gast djseppie

Ik maak gebruik van het geweldige Ronaldd image. Ik heb de VLC video Plugin gedownload en geinstalleerd op de DM7025. Zoals ik het nu zie kan je daarmee films die bijvoorbeeld op je pc staan naar de dreambox streamen?? Ik kan een ip-adres invullen en port, maar moet ik dan een webserver op mijn pc gaan draaien en daar de films sharen of iets dergelijks??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Aloha djseppie,

 

Ikzelf draai met gemini, waarop ik de vlc heb geinstalleerd. Ook op mijn pc heb ik de vlc player geinstalleerd, en daar kies ik voor de optie "webinterface". Nadat ik de vlc player op de 7025+ heb gestart, kan ik, nadat ik de juiste server heb ingevuld, in de door mij "gedeelde" mappen van mijn pc koekeloeren. Tevens kan ik bv ook de dvd drive aanspreken enz. enz. enz.

 

Groetjes

Marcello

2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+

Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast djseppie
Origineel bericht van: Marcellomio
Aloha djseppie,

Ikzelf draai met gemini, waarop ik de vlc heb geinstalleerd. Ook op mijn pc heb ik de vlc player geinstalleerd, en daar kies ik voor de optie "webinterface". Nadat ik de vlc player op de 7025+ heb gestart, kan ik, nadat ik de juiste server heb ingevuld, in de door mij "gedeelde" mappen van mijn pc koekeloeren. Tevens kan ik bv ook de dvd drive aanspreken enz. enz. enz.

Groetjes
Marcello

Okee, thanx. Ik ga dat morgen eens proberen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...