Ga naar inhoud


opnemen met kathrein ufs 910


habibi

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: mountenbike
Origineel bericht van: Blackadder
Hallo, ik heb een 320 gig externe HD gekocht van Packard Bell. Ik heb hem aangesloten en hem laten formateren via het menu. Maar jij neemt niks op. Als ik een usb stick erin doe, dat werkt wel. Hij ziet de hd overigens wel in het menu en ziet dat er 335gb vrij is. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn ?

alvast bedankt en vriendelijke groet,

Blackadder

Heb je de usb stick er ook inzitten?
Als ik dat doe heb je bij de opname de keuze waar je de opnamen wilt hebben, in dit geval dus usb of hd.
Drukop de opname knop en ga met cursor naar boven en kies dan naar rechts de juiste (HD)


Ik had de usb stick er niet inzitten maar bedankt voor de suggestie !

mvg,

Blackadder

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: dvbs
Wat er soms ook kan gebeuren: is dat een vroegere geplande opname (toen de usb-stick er in zat)nu moeilijk doet (zelfs al heb je de correcte hd aangeduid) en enkel wil opnemen als je inderdaad de usb-stick er weer in steekt. Door de geplande opname te deleten en opnieuw te plannen (met de nieuwe harde schijf eraan)lukt het dan toch wel. Zo was het toch het geval bij mij.


Dit kan heel goed het geval zijn geweest, want volgens mij had ik er een timeropname inzitten. Het was de eerste keer dat ik ging opnemen, dus een hoop geexperimenteer, Ik ga het eens checken wat die nu doet. Alvast bedankt !

mvg,
Blackadder

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dvbs
Wat er soms ook kan gebeuren: is dat een vroegere geplande opname (toen de usb-stick er in zat)nu moeilijk doet (zelfs al heb je de correcte hd aangeduid) en enkel wil opnemen als je inderdaad de usb-stick er weer in steekt. Door de geplande opname te deleten en opnieuw te plannen (met de nieuwe harde schijf eraan)lukt het dan toch wel. Zo was het toch het geval bij mij.


Dat was inderdaad het probleem ! Nu werkte het prima ! Bedankt voor je hulp !

mvg,

Blackadder

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...