Ga naar inhoud


[TF5000PVR] Zou 't niet mooi zijn als de TF ook dvd formaat kon afspelen


lindberg

Aanbevolen berichten

Hi Guy's ,

ben al een tijd opzoek naar de ideale combinatie sat/mediaplayer,nu bedacht ik me ;zou er geen tapje zijn om van de Topfield ( in mijn geval een TF5000PVR ) een dvd hdd player te maken ???? wie oh wie weet dit confused

 

greetz Lindie

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind het weinig toevoegen eerlijk gezegd, alleen al omdat de overdracht via USB tergend langzaam is. Nee, ik kies dan liever voor een apparaat ernaast die zo veel mogelijk filmformaten kan afspelen via het netwerk.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja oke,de langzame overdracht was dan ook idd mijn enige "bottleneck" zullen we maar zeggen.

maar op zich is het idee niet verkeerd.hoe minder apparaten hoe minder( storingen/defecten ) zeg ik dan maar.

 

grtz,

Lindie.

 

live long and prosper !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lindberg
ja oke,de langzame overdracht was dan ook idd mijn enige "bottleneck" zullen we maar zeggen.
maar op zich is het idee niet verkeerd.hoe minder apparaten hoe minder( storingen/defecten ) zeg ik dan maar.

grtz,
Lindie.


Elk voordeel heeft zijn nadeel. Apparaat kapot niets meer te kijken wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...