Ga naar inhoud


visiosat bisat schotel


pakkee

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Mijn moeder heeft een visiosat schoteltje, waar ze nu astra 1, 2, en hotbird mee ontvangt met 3 sinle lnb's en een 4/1 diseqc.

 

Nu wilt ze astra 1 vervangen door een duo lnb van canal+, kan dit zomaar? Hoe moet ze haar diseqc config aanspreken? Ze heeft een relook 400.

 

gr

 

Dreambox 500, DM800, Dreambox 7020, Dragon Cam + WF T55 (9;13;19,2;28 east)

Link naar reactie
Delen op andere sites


De meest eenvoudige, snelste en gemakkelijkste oplossing is om de viervoudige lnb-houder (Hotbird, Astra1, 2 en 3) voor de Bisat aan te kopen + één lnb voor Astra2. Die 4de lnb sluit je zó aan op de switch en klaar is...

jawel, Kees :-)

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook gezegd, alleen heeft ze gisteren toch een duo lnb erbij gehaald.

 

Ik heb deze gisteravond even gemonteerd aan haar schotel, alleen weet ik niet hoe ik de duolnb kan laten schakelen tussen astra1 en astra3.. komt door de 4/1 diseqc die ervoor gemonteerd zit.

 

 

Dreambox 500, DM800, Dreambox 7020, Dragon Cam + WF T55 (9;13;19,2;28 east)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het zo wil doen moet je de LNB's voor 13 oost en 28,2 oost op je huidige DiSEqC switch aansluiten en je huidige DiSEqC switch en duo LNB op een uncommitted switch. De oplossing van Gerdy is echter een stuk goedkoper en vereist geen DiSEqC 1.1 ontvanger. wink.gif

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...