Ga naar inhoud


Rotor combineren met vaste opstelling


Kopernikus

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Ik heb hier een dreambox 7020 staan die verbonden is met mijn triax 110 met strong disecq motor, daarnaast heb ik een vaste opstelling (Astra 19.2, 23.5, 28.2 en Hotbird 13) die naar een dreambox 600 loopt en nog naar 2 fta ontvangers. Nu vroeg ik me af als het mogelijk is om bv. met een uncommited disecq switch mijn draaibare opstelling te combineren met mijn vaste zodat ik bv tijdens het zappen op het vlaamse pakket de antenne niet telkens hoeft te draaien. Ik dacht dus van de rotor verbinden met input 1 van de uncommited switch en dan de vaste opgestelling naar input 2 (die op zijn beurt verbonden is met een disecq 1-4). Het is dus de bedoeling om op men db7020 de vaste antenne te kunnen gebruiken. Op de db600 hoef ik de rotor niet, maar dat is waarschijnlijk ook niet mogelijk.

 

Wie kan mijn advies geven?

 

Groeten,

 

Kopernikus

Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoals jij omschrijft moet het idd ook lukken.

Rotor naar Uncommited 1, Astra-4Sats naar input 2, en vanaf de uncommited switch naar je box.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...