Ga naar inhoud


astra en hotbird via een enkele schotel


Gast

Aanbevolen berichten


Een schotel van 60cm is wat weinig, maar werkt wel, alleen zal je met sommige transponders wel last hebben om die te ontvangen. Een 80cm of 90cm leent zich perfekt voor deze toepassing.<P>Zie even in het Forum 'Overige' daar heeft Redcat een handleiding geplaatst.<P>Bijkomende nota (SatMan)<BR>Meestal voor het opladen van enkele zenders (vooral bij de Strong SRT8000) waar o.a. Veronica niet in de lijst voorkomen, moet je een signaal attenuator gebruiken zodat de signaalband rond de '3' schommelt. Je kan ook wachten op een regenachtige zwaarbewolkte dag. Eens deze kanalen ingeladen mag je de attenuator verwijderen.<P>SatMan rolleyes.gif" border="0 <BR>___________<P>Moderator 'Internet via the Sky'<P>[ 18-02-2001: Message edited by: SatMan ]<p>[ 18-02-2001: Message edited by: SatMan ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er wat extra meters coaxkabel tussen gedaan dat werkt namelijk ook redelijk dempend, op die manier kwam ik uit op iets boven de drie. Ik weet dat dit wat minder speelt bij een Philips maar ik heb het toch maar gedaan voor de zekerheid.<P><BR><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...