Ga naar inhoud


Kent iemand deze portable ontvanger


MarnixK

Aanbevolen berichten

Met de sport zomer voor de deur was ik eens opzoek gegaan naar een portable ontvangertje en kwam ik deze tegen voor nog geen 100 eurotjes

 

Ik kom het ding op het net met meer merknamen tegen, maar kent iemand het ding toevallig, of is er ergens een reviewtje te lezen ??

 

http://www.esotheric.com/product_info.ph...10808a87d8e0436

Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4

Link naar reactie
Delen op andere sites


Link is niet te bekijken zonder eerst het sessieID weg te slopen. De juiste link post ik hier echter niet want die is in strijd met de regels.

 

Het gaat om een Yamada PTV-72. Hij zal het vast doen, maar een kaartlezer heeft ie niet. Wat wil je ermee?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast janbemel

Ik heb het apparaat eens via een postorderbedrijf in huis gehad, maar het voldeed beslist niet en ging meteen retour: trage bediening, heel lage beeldhelderheid en erg ongevoelig. Er zit ook een fout in de firmware, waardoor radio-ontvangst via DVB-T slecht functioneert. Een andere draagbare TV met een modernere versie van de chipset uit het genoemde apparaat is veel beter in veel opzichten. Bovendien is met een firmware-correctie de fout uit de radio-ontvangst gehaald, waar ook dat apparaat last van had. Een ander groot voordeel: er zit een gewone standaard-antenneaansluiting op, die voor zowel de analoge als DVB-T-ontvangst dient. Een hint: het is het apparaat in mijn avatar. Wil je weten waar ik het heb gekocht, dan kun je me een PM sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze ligt voor 79 euro bij onze oosterburen in de aanbieding deze week.

 

kw17_mobiler_7_lcd_tv.jpg

 

Ik zou beter gaan voor zo'n laptop model met een klepje ivm krassen op het scherm en er zit dvd bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast janbemel

Maar de kwaliteit is ook naar het geld dat hij heeft gekost. Ik had hem overigens goedkoper. Maar voor wat ik ermee doe is een laptop geen goed idee; te lang, te breed, te traag (opstarttijd meegeteld), te omslachtig en te zwaar. Ik heb trouwens ook al een USB-DVB-T-stickje (zie mijn handtekening hieronder). Dat stickje gebruik ik wel om op de PC opnamen te maken van Phoenix, bijvoorbeeld. Mijn ontvanger uit de avatar gebruik ik werkelijk voor onderweg. Handzaam, en glijdt zo de handbagage in. En zelfs Teletekst is zonder afstandsbediening oproepbaar en hanteerbaar. Dit alles heeft overigens betrekking op de Lenco, niet de MPman. Het gaat immers om een 7-inch scherm, niet om eentje van 3 inch. Ik heb 'm toch veel liever mee onderweg dan een laptop met benodigd toebehoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast janbemel

Deze is inderdaad precies gelijk aan de Lenco TFT-711. Echter, ook dit toestel heeft, met name op dit forum, al slechte kritieken gekregen. Met name de ontvangstgevoeligheid en de duurzaamheid zijn ver beneden peil. Groot voordeel van dit toestel is wel, dat er een CONAX-kaartje in kan, zodat je alle zenders van je Digitenne-abonnement kunt bekijken. De TFT-721 (dus quasi de opvolger) heeft toch mijn voorkeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...