Ga naar inhoud


De eerste lnb met glasvezel de Invacom OPTICAL LNB


Trulli

Aanbevolen berichten

Zie:

http://www.tele-satellite.com/ned/

 

Een klein stukje uit het blad Tele Satellite:

 

We bevinden onszelf aan het begin van een revolutie. Nog niets van gemerkt? Veel revoluties verlopen op die manier: ze beginnen ergens, onopgemerkt door iemand, en op een dag bevind je je in het midden ervan. Pas wanneer hij bijna voorbij is merk je pas dat er een revolutie geweest is aangezien er bijna niets meer is zoals het was.Dit keer heet hij “Het Lange Afscheid van de Coaxkabel”. Het is duidelijk dat er in de professionele arena al afscheid genomen is van coaxkabel en dat deze vervangen is door glasvezel. Alleen het huis van de eindgebruiker is hiervoor nog gespaard gebleven – in elk geval grotendeels: audioapparatuur wordt al geleverd met glasvezelaansluitingen. En nu baant de paradetocht van de glasvezel signaaldistributie zich een weg in de woning.

 

Er staat mij iets van voor dat dit onderwerp al eens eerder hier op dit forum is aangehaald, alleen kon het niet meer terug vinden. Een aantal dachten toen aan een 1 april grap. Niet dus. Glas tussen wok en tuner wordt werkelijkheid.

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Stond daar dus. whistle Bedankt Aart44.

 

Ik vraag me alleen af hoe dat moet van bijv. 8 naar 1 of 4 naar 1 zoals nu met disecq.

Er staat wel één en ander over de mogelijkheid om oneindig veel spitsingen te maken vanaf 1 glasvezel, het omgekeerde disecq om het zo maar te noemen (van 1 naar 4 of 8 uit)

Maar niets over het samenvoegen. (misschien toch een beperking?)

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...