Ga naar inhoud


[7025] werkende dvd plugin voor iso's op harde schijf?


fredzetee

Aanbevolen berichten

ik heb nu een 7000 met de dvd plugin waarmee ik rechtreeks vanaf de harde schijf van de dream Iso's en de video_ts structuur kan afdraaien.

Nu denk ik over een 7025. Ik meen dat ik onlangs ergens gelezen heb dat de dvd plugin werkend op de harde schijf er nu ook zou zijn voor de 7025. Wie kan dat bevestigen en werkt het goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er schijnt momenteel inderdaad hard gewerkt te worden aan een dvd plugin voor enigma 2.

 

Citaten van een duits forum :

Citaat:

Driver ist inzwischen auch eingechecked: http://schwerkraft.elitedvb.net/projects/libdreamdvd/

Sollte theoretisch auch schon im OE drin sein (ohne Gewähr) .. wenn nicht kommts in den nächsten Tagen.

 

Citaat:

Bedeutet das, dass man eine DVD-Verzeichnistruktur auf die HD kopieren könnte oder mounted und dann die normale DVD Funktionalität mit Menüs und so hat?

Und das auch auf der 7025? Das wär klasse...

 

Citaat:

Yup genau so wie man es von DreamDVD von den e1 Boxen her kennt ... der Kern ist der gleiche vom e1 Player (ist nun alles in der Lib) und das Frontend direkt in E2 integriert ... ist aber alles "not yet final" oder sagen wir im Anfangsstadium ... das wird schon .. hab ja immer gesagt das da noch was kommt für e2 Augenzwinkern

 

m.a.w. er schijnt binnenkort een oplossing te komen om dvd's af te spelen onder enigma2 die vergelijkbaar is met de huidige oplossing voor enigma1

 

Groetjes,

dreesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Origineel bericht van: dreesje
Er schijnt momenteel inderdaad hard gewerkt te worden aan een dvd plugin voor enigma 2.

Citaten van een duits forum :
Citaat:

Driver ist inzwischen auch eingechecked: http://schwerkraft.elitedvb.net/projects/libdreamdvd/
Sollte theoretisch auch schon im OE drin sein (ohne Gewähr) .. wenn nicht kommts in den nächsten Tagen.


Citaat:

Bedeutet das, dass man eine DVD-Verzeichnistruktur auf die HD kopieren könnte oder mounted und dann die normale DVD Funktionalität mit Menüs und so hat?
Und das auch auf der 7025? Das wär klasse...


Citaat:

Yup genau so wie man es von DreamDVD von den e1 Boxen her kennt ... der Kern ist der gleiche vom e1 Player (ist nun alles in der Lib) und das Frontend direkt in E2 integriert ... ist aber alles "not yet final" oder sagen wir im Anfangsstadium ... das wird schon .. hab ja immer gesagt das da noch was kommt für e2 Augenzwinkern


m.a.w. er schijnt binnenkort een oplossing te komen om dvd's af te spelen onder enigma2 die vergelijkbaar is met de huidige oplossing voor enigma1

Groetjes,
dreesje


Is er al nieuws over de dvd player op de 7025??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...