Ga naar inhoud


geen enkele cam draaiend met enigma


interstate

Aanbevolen berichten


ik heb Pli Helenite nog in de mutant 200s staan met cccam, al tijden niet meer aangehad maar vanmiddag tijdens de GP van Barcelona, vanwege schreeuwende kinderen smile maar weer eens aangevuurt, probleemloos ....

dusssss, knal pli d'r es in zou ik zeggen ....

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het even niet zoeken in de Image.

 

Ome Merde geeft al een Clue, oude versies van Cccam werken zonder problemen. Er zijn problemen met CCcam, je moet terug naar Versie 2.0.4 of lager.

 

Andere Cam's ondersteunen CD maar beperkt.

 

Het beste kun je de laatste Mgcamd nemen en een oudere CCcam, dan moet eea probleemloos werken.

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dutchsat1
Ik zou het even niet zoeken in de Image.

Ome Merde geeft al een Clue, oude versies van Cccam werken zonder problemen. Er zijn problemen met CCcam, je moet terug naar Versie 2.0.4 of lager.

Andere Cam's ondersteunen CD maar beperkt.

Het beste kun je de laatste Mgcamd nemen en een oudere CCcam, dan moet eea probleemloos werken.


Of even de laatste Enigma image downloaden en deze installeren. Deze heeft namelijk een "fix" die het CCcam probleem oplost. Je mist alleen de de Blue Panel, etc. Volgens mij is de laatste ABCom image wel gebaseerd op deze laatste editie.

Overigens, de Enigma edities waarbij je de MID moet instellen op een DB-type schijnt dit probleem ook niet te hebben. Alleen de native firmware van DGStation en native Enigma die gebruik maken van de IP-Box/DGStation MID's.

Ook zwerft er een gehackte CCcam rond die het probleem oplost van de freezes en ook de tweede SC-slot ondersteund.

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: interstate
waar kan ik komleet cc cam lager dan 2.04 halen ik heb nl 2.04 er in staan


Je kan zonder problemen gebruik maken van CCcam 2.0.8 (bijvoorbeeld) maar je moet wel gebruik maken van de laatste Enigma editie. Deze heeft de fix zodat CCcam 2.0.4+ zonder freezes draait op een DGStation/ABcom machine. Check even de Denktenk site voor de laatste edities. Houd er wel rekening mee, dat de zogenaamde Gemini en PLI editities geen officiele edities zijn. Het beste kun je gaan voor de ABCom Enigma omdat deze wel is gebaseerd op de laatste edities.

Gebruik anders Google en zoek naar de CCcam208 voor ipbox. Dit is een speciale editie die zonder freezes draait op DGStation/IPBox hardware en die ook de tweede SC-slot ondersteund op de 400S.

Voor lagere edities van CCcam (of eigenlijk Enigma releases, Denktenk, etc), Google is your friend. En volgens mij zijn er op Sat4all nog topics te vinden waarin de oude edities zijn opgenomen als bijlage.

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Niels, dat klopt ook, even in dit forum gezocht, kennelijk een draadje gemist. Ikzelf had bij alle ontvangers de Cccam overschreven, maar inderdaad, dank voor de tip.

 

Kijk eens naar deze draad...

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1488852

 

Op denktenk staan ook de oudere versies van CCcam, maar in deze draad staan dus ook andere oplossingen, gewoon de juiste versie van enigma installeren met de fix erop....

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook al wat geprobeerd met een DVB API regel in je CCcam.cfg?

 

# Option to override autodetected dvb api version. Restart needed. # #DVB API: <value> # # <value> <1 = no dvb, 1 = dvb api 1, 3 = dvb api 3 # # WARNING: only use when autodetect fails! # #example, disable nonworking dvb hardware: #DVB API: -1

 

HAd een soortgelijk probleem bij een kennis met een relook, daar dvb api:1 ingevoerd en het werkt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...