Gast Kanus Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Ben nog steeds een noop op het gebied maar ik heb (misschien wat domme) vraagjes. Als ik iets vraag wat niet mag is dat niet mijn bedoeling maar ik weet niet hoe ik het anders moet vragen. Maar mijn vraag is: Is het nodig om af en toe Updates te doen van je Camd of een nieuwe versie van je Image of keybundel te nemen e.d. ??? Ik heb nog steeds een Image van Gemini2-310 Een keybundel: ***ongewenste_url*** News and Keybundel for Gemini 3.00 DM 7025 En mijn Camd is CCcam 2.0.5 Maar ik las dat er ook al een CCcan 2.0.8. was. Ik heb nl. sinds enkele dagen een probleempie. Ik kan de zender XXL op Hotbird 13 oost (AB SAT) niet goed meer ontvangen. De zender blijft dan ong. 10 à 20 minuten op zwart en dan opeens is er weer beeld. Dit is dan telkens ong. maar 1 minuutje en dan hangt het beeld zich op...even zappen heen en terug en idd weer zwart beeld. Dit herhaald zich telkens weer opnieuw. Ik heb eigenlijk nooit meer iets van een Update gedaan voor de CCcam, Image en keybundel omdat het altijd lekker bleef werken....(zou ook niet weten hoe ik een update of een nieuwe download zou moeten doen. Ik had laats wel een keer dat er helemaal niks meer deed(ook Pr*miere niet) , maar na een restart van Camd deed alles het weer. Later kreeg ik dus dat XXL niet goed meer doet. Ligt het dus nu aan mijzelf omdat ik die updates niet gedaan zou hebben en zo'n zender als XXL het niet meer doet, of kan het soms zijn dat zo'n zender uit zichzelf niet meer goed doorgegeven wordt en iedereen dus dit heeft dat hij niet meer werkt???
ronaldsl Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 XXL ?.........ik zou wat zeggen, maar doe het maar niet !
Gast Kanus Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Origineel bericht van: ronaldsl .........ik zou wat zeggen, maar doe het maar niet ! Waarom doe je dat dan niet ? Het gaat me helemaal nog niet om bepaalde zenders, maar veel meer of ik er rekening mee moet houden om telkens Updates te moeten doen van nieuwere versies....of dat dat niks uitmaakt. Stel me zo voor dat straks b.v. de normale nederlandse zenders het ook plotseling niet meer zouden kunnen doen met CCcam 2.0.5 terwijl ik toch gewoon een CanalDigitaal abbo heb.
Henksat Geplaatst: 26 april 2008 Geplaatst: 26 april 2008 Cam updates worden niet voor niks gemaakt toch? En keys wissellen dagelijks vaak. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen