Ga naar inhoud

[ALL] HDD Opname SBS 6 Hollands's Got Talent afgelopen vrijdag

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er iemand op het forum die de afgelopen uitzending van Holland's Got Talent op zijn Dreambox heeft staan? Als het mogelijk is zou ik die graag downloaden. Of uploaden naar ftp kan ook eventueel. Zou heel blij worden als iemand het voor me heeft.

Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting

Geplaatst:
Origineel bericht van: Vmax145
kijk op uitzending gemist.

Is geen optie, HGT wordt uitgezonden door SBS6

Origineel bericht van: uitzending gemist
Via Uitzending Gemist bieden de publieke omroepen gezamenlijk hun recente tv-uitzendingen aan zodat jij ze 'on demand' kunt bekijken

Máár.....

Je kan het nog wel hier terugzien :

http://www.sbs6.nl/web/show/id=95249/langid=43

Groeten,

Joecks

VU+ duo + Triplesat + FamilieHD

Image, telkens weer wat anders..

Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0

Skin : Army Gradient HD

Geplaatst:

Het gaat mij echt om een opname op een Dreambox zodat ik dat weer kan importeren en uitspelen op mijn Dreambox.

Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting

Geplaatst:
Origineel bericht van: Joecks

Je kan het nog wel hier terugzien :

http://www.sbs6.nl/web/show/id=95249/langid=43

Groeten,

Joecks

De kwaliteit is niet echt bruikbaar. Ik wil graag de Dreambox bestanden omrekenen en gebruiken om een DVD van te maken. Ik had gehoopt dat iemand het opgenomen had.

Geplaatst:

Op usenet worden ze ook gepost! zie dit:

Squizur Posts Hollands Next Top Model Voorjaar 2008 Aflevering 4 [02/61] - "Hollands Next Top Model Voorjaar 2008 Aflevering 4.par2"

Dus als het vrijdag aflevering 4 was staat ie er al (zal wel niet want hij staat er 4 dagen op) en anders moet je nog even wachten.

Geplaatst:
Origineel bericht van: NINjak
Op usenet worden ze ook gepost! zie dit:

EEEUUUHHH: Hollands's Got Talent <> Hollands Next Top Model :D

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Geplaatst:
Origineel bericht van: NINjak
OOPS sick

Zeg maar dat ik niet echt zat op te letten met zoeken sleep

Maakt niet uit. Kennelijk is er niemand die het opgenomen heeft.

Geplaatst:

Zoek op de newsgroepen hier op: hgt.105-diff

Titel Hollands Got Talent S01E05

Newsgroup: a.b.boneless

Poster: DjpBin

Is wel DivX

Als je het zelf niet kan doen, laat het me even weten, dan download ik hem voor je.

1x DM900 en 1xDM800

Geplaatst:

Altijd beter dan niks zou ik zeggen...

Heb ooit "America's got Talent" gezien maar is dit eigenlijk het aankijken waard? Ach, ik download er wel 1 en dan zien we het zelf wel wink

Geplaatst:

Is het nu zo erg dat er mensen zijn die deze meuk willen gaan omzetten in een DVD???? crazy

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: pendragon1
Zoek op de newsgroepen hier op: hgt.105-diff

Titel Hollands Got Talent S01E05
Newsgroup: a.b.boneless
Poster: DjpBin
Is wel DivX

Als je het zelf niet kan doen, laat het me even weten, dan download ik hem voor je.

Kan jij hem voor me dowloaden. Ik ben niet zo thuis in de nieuwsgroepen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.