Ga naar inhoud


Niels' Kathrein UFS-910 Settingslijst


Niels Wagenaar

Aanbevolen berichten

Het leek mij beter om even een nieuwe topic te starten, de settingslijst is namelijk redelijk offtopic binnen de Firmware 1.05 topic.

 

Op basis van de PKT Mod lijst, heb ik dus een aantal aanpassingen gemaakt voor de Nederlandse/Vlaamse gebruikers van de UFS-910. Het is niet perfect, maar het is beter dan de Poolse variant wink

 

Deze lijst is van 01-05-2008 en heeft de volgende aanpassingen:

 

- Verbeterde volgorde van zenders in Canal Digital pakketten;

- Toevoeging Canal Digitaal Erotiek;

- Toevoeging MTV Networks Astra 19.2e verwijzing;

 

Het is nog niet optimaal en het is WIP. Dus eventuele verbeteringen en aanvragen graag plaatsen in dit topic smile

 

En het 'probleem' dat NED1 begint op Channel 2 is nog steeds van toepassing.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

 

nwagenaar_kathrein_list_01052008.zip

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast aart44

Nu heb ik hem ook alleen weet ik niet hoe die DAT file er in te zetten, de twee editors die ik gebruik slikken alleen XML files ik gebruik "Satchanneleditor en DVR Manager".

 

Welke gebruiken jullie daarvoor je komt de DAT files wel meer tegen. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Nu heb ik hem ook alleen weet ik niet hoe die DAT file er in te zetten, de twee editors die ik gebruik slikken alleen XML files ik gebruik "Satchanneleditor en DVR Manager".

Welke gebruiken jullie daarvoor je komt de DAT files wel meer tegen. laugh


Ik maak gebruik van SatChannelEditor v2.3. Binnen de settings kies ik vervolgens UFS-910 RAW en stel daarin het IP-adres van mijn Kathrein in + bijbehorende FTP username/password.

Vervolgens open ik de lijst en is het uploaden maar smile

Overigens, je kan ook gewoon de vier bestanden uploaden via FTP, naar de /config map op de UFS-910. Dan heb je hetzelfde resultaat wink

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast aart44

Ja ik heb het gevonden alleen krijg ik nu met satchanneleditor geen verbinding met de box.

IP nummer hetzelfde als voor de XML files username en password is root/kathrein.

 

Helaas 'operation failed'. blush

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Ja ik heb het gevonden alleen krijg ik nu met satchanneleditor geen verbinding met de box.
IP nummer hetzelfde als voor de XML files username en password is root/kathrein.

Helaas 'operation failed'. blush


In dat geval, zou ik de bestanden gewoon uploaden met een FTP client naar de /config map op de Kathrein. Vervolgens de bestaande bestanden overschrijven smile

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een nieuwe lijst is weer geboren! Handig een laptop en het zonnetje smile

 

Verbeteringen:

 

- Volgorde Canal Digitaal en TV Vlaanderen (grotendels) gemaakt op basis van de lijsten van beide providers

- Toevoeging Favoriet TV Vlaanderen

- Volgorde aanpassing Premiere (standaard, Star en PPV)

 

Tevens ga ik een groot deel van de favorieten verwijderen. Ik maak deze lijst op basis van Astra 1,2,3 en Hotbird, hierdoor kan ik dus de favorieten gebruiken voor de desbetreffende sats.

 

Eventuele opmerkingen, graag hier posten smile

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

nwagenaar_kathrein_list_04052008.zip

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet. Ik wil namelijk eerst de lijst op volgorde hebben alvorens ik een nieuwe scan doe van de sats. Op deze manier kan ik het geheel beter toevoegen en sorteren smile

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Niels,

 

mooie lijst,

enkel als ik die oplaad zij nu met ftp of SatChannelListEditor dan krijg ik een rare lijst bij TV vlaanderen.

 

Ik zie enkel een zender of 6 staan en daarmee gedaan?

Via SatChannelListEditor zie ik je favorieten goed staan.

maar opladen geeft enkel daar problemen.

Ik heb al eens andere lijsten opgezet en dan terug booten en dan terug de uwe erop...helaas...geen succes.

 

Enig idee?

Ook heb ik nog gezien dat de Belgische frequenties nog niet zijn aangepast. Vanaf 1 juni is het gedaan met de oude instellingen.

Ik wil ze wel aanpassen voor jullie maar ik moet natuurlijk weten waar het aan ligt dat ik bij Favorieten, tv vlaanderen er maar een stuk of 8 heb?

 

Ik gebruik Picmod 1.05

 

greetz

D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: sijberman
Als ik deze lijst erin zet heb ik geen nederlands pakket meer ik heb maar even een settinglijst aangepast zodat voor mij alles erin zit wat ik nodig heb. Ik heb deze bijgevoegd hoop dat er iemand blij mee is.


Sat1 HD en Pro Sieben HD kun je uit deze lijst schrappen aangezien deze niet meer uitzenden (een tijdje al)

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een domme vraag nu, maar ik werk altijd met die 4 .dat files. als ik nu zeg, ik wil een xml gebruiken, hoe kan ik dat dan doen?

want ik heb eens geprobeert om in satchanneleditor die ufs op xml te zetten, die lijst in xml open doen en dan opladen in de kath...geen succes. moet ik dat in een andere map zetten?

moet ik alle .dat's eerst verwijderen en dan pas de xml zetten?

 

alle, khoor het wel.

 

djee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...