Ga naar inhoud


MCE met Digital Everywhere DVB-C FloppyDTV Light (cam + kaart?)


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben bezig een MCE te bouwen met daarin windows vista ultimate en 2x Digital Everywhere DVB-C FloppyDTV Light omdat ik geen 2 cam's kaarten en abbonementen wil wil ik deze als dat mogelijk is koppelen aan mijn originele kaart in mijn dreambox 500 is dat mogelijk ? en waar kan ik aan informatie komen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet of het met een Dreambox 500 kan. Wat wel kan is twee Alphacrypt modules in combinatie met een SmartWi card sharing opzet.

 

Overigens is Mediaportal wellicht een betere keus voor de software. MCE ondersteunt officieel geen DVB-C, Mediaportal wel en zelfs met HDTV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk inderdaad ook dat mediaportal wellicht een betere keus is. Is alleen wel wat lastiger in te stellen maar volgens de laatste berichten op happysat is het nu mogelijk om 2 kaarten met bv Acamd te laten connecten met een newcs server op je dreambox. Heb zelf alleen ervaring met mediaportal + Acamd met een Skystar 2 en Dreambox 7000 voor sat ontvangst en dit werkt nu.

 

Gegroet, Maurice

VU+ Duo, 2x Ferguson Ariva 102 mini, Skystar 2 in de PC en FloppyDTV-S2 / KNC1 S2 Plus in de HTPC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...