Ga naar inhoud


kaart ontbreekt/geen rechten


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo vrienden,<BR>Ik ben nu al een jaartje bezig met het programmeren van kaartjes en alles ging ok.<BR>Een vriend van mij heeft een Xsat CDTV310 ontvanger,hij kan de originele kaarten gebruiken maar met goldcards lukt het niet.<BR>Met mijn ontvanger werkt de goldcard wel maar niet op zijn ontvanger nogthans zijn de key's identiek.Wat is het probleem en wat kan ik doen??Graag antwoord,waarvoor dank,groeten Jacko rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb erbij vergeten vertellen dat die onvanger Xsat CDTV310 voorzien is van een viacces CAM.Met de originele seca kaart kan hij overweg,wat moet ik doen om hem de goldcard te laten herkennen.<BR>Elke keer ik de kaart geprogrammeerd heb met andere hex-files blijft de ontvanger zeggen:kaart onbreekt/geen rechten.Is er iets dat ik moet hebben om een goldcard te kunnen doen werken,waarom lukt het met de originele wel en met de goldcard niet??<BR>Alvast bedankt rolleyes.gif" border="0shocked.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>De Receiver ziet de kaart niet probleem heb ik ook gehad. Ik heb hem nu wel werken je zal toch moeten zoeken naar de juiste file's probeer de duckfile's eens en denk erom dat je geen 8 kontakten gebruikt in de X-sat. Dan slaat het toestel op tilt.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator: News & Information

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens,de kaart werkt nu,ik heb inderderdaad andere key's moeten zoeken,die van fees*ka werken wel in de ontvanger.<BR>Waar kan ik die duckfiles vinden??Ik zou het ook graag eens met die proberen.<BR>Jullie zijn alvast bedankt voor de snelle reactie rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de url,bedankt dat je hem privé stuurt,can*l pl*s doet toch niets anders dan site's sluiten.<BR>Ik zal ze eens proberen en hou u op de hoogte.Op sommige zenders heb ik geluid maar geen beeld,waarschijnlijk de ppua op fff zetten,het zullen wel de fake key's zijn shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...