Ga naar inhoud


Phillips dst 5816 en de nokia 9800 s


Gast

Aanbevolen berichten

Goedenavond,<BR>ik ben zelf nieuw op dit board dus neem het me niet kwalijk als ik op de verkeerde plaats ben met mijn vraag.<BR>Ik heb de afgelopen dagen niets anders gedaan als lezen op het board om er uit proberen te komen,ik heb intussen mijn eigen card gemaakt,zowel goldcard als piccard.<BR>---------------------------------------------<BR>Ikzelf heb de Phillips 5816 en de goldprogrammer,intussen een hex setje en het werkt perfect,eeprom editten met secanix prima,maar nu heeft een vriend van mij de Nokia 9800 s en mijn card funtioneerd bij hem gewoon niet.<BR>Kan iemand mij een tip geven waar of welke files ik moet hebben voor deze ontvanger ,mijn files zijn uiteraard seca.<P>Alvast bedankt.<BR> piccard001@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo <P>Als je een Nokia-9800s aan de praat wil hebben dan heb je een C.I. module nodig voor Seca (Aston C.I.) en de juiste file's. Het toestel heeft als codering mogelijkheid viacces onboard dus voor de nederlandse kanalen kan je daar niets mee, er zijn wel file's voor te krijgen voor andere pakketten als viasat op 1west & TPS-Pakket 13 oost<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator: News & Information

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal+ France & ABSat werken ook via Viaccess op de Astra. Dus je kunt het ook op de Astra uitproberen met de juiste Viaccess-files. Maar voor Nederlandse zenders zou je toch een Seca CI moeten aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties.<BR>Er is me een een hoop duidelijk geworden van mijn speurtocht over deze ontvanger,zeker wat betreft de CI module.( Aston ).<BR>Ik had er al het een en ander over gelezen,en ik denk dat ik er wel uit zal komen.<BR>Groetjes, Riker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan A3,<BR>Je had gereageerd op mijn mailadres,maar er is iets mis gegaan, ( sorry ).<P>Je had een vraag over de Phillips DST 5816 <BR>Stel je vraag nogmaals, maar dan op het board,dan zal ik zeker proberen om je een stukje verder op weg te helpen.<P>Groeten,<BR>Riker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo daar ben ik weer,<BR>De Nokia mediamaster 9800 s heeft in dit geval een CA module irdeto,en herkend dus geen Seca,waarop in viacces files heb geprogrammeerd,maar ook geen suc6.<BR>Dat zal de juiste reden zijn dat het dus niet functioneerd en moet dan maar een CI module Aston seca worden aangeschaft,zoals al is beantwoord,Misschien zou iemand nog wat toe willen lichten om mezelf door te breken in deze nieuwe wereld van satellite`s en de grote markt van recievers,<P>Alles is welkom.<BR>Groeten, Riker. Piccard001@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

De viacces moet in de andere slot(links op de ontvanger) wel moet je in het menu hem eerst configureren, wijst zich zelf daarna werkt het goed, zorg wel dat je goede files (updated) hebt.<P>Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...