Ga naar inhoud


welk ftp programma?


Frank1234

Aanbevolen berichten


Gast aart44
Origineel bericht van: Frank1234
Ook met Leechftp blijft het probleem "upload not allowed" Ingelogd met root en kathrein als password. Moet ik iets aanpassen?


Staat er soms op de Kathrein nog de originele firmware??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank1234
Het vreemde is dat ik wel files naar mijn pc kan downloaden maar ik kan niet uploaden. Volgens mij moet ik iets aanpassen...


Zelf maak ik gebruik van de Filezilla FTP client (http://filezilla.sf.net). Nooit problemen mee gehad.

Kun je eens proberen om een bestandje te uploaden naar de /tmp? Deze is altijd te beschrijven.

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank1234
de diseqc 1.2 plugin....maar dit lukt niet. Ik kan de file wel naar tmp uploaden. De bestandsattributen wil ik veranderen maar dat lukt ook niet.


ik heb net even in mijn image zitten kijken maar een data/bin bestaat niet ik denk dat je zelf eerst eens even de map moet aanmaken en dat het dan wel gaat lukken want dat heb ik net ook gedaan en gaat als een speer er in hoor een De bestandsattributen gaat ook gewoon dus kijk eens goed of je wel naar data/bin kijken en niet in de root naar de bin

Dreambox 7020 open pli,Dreambox 7025 open pli

triple dragon picmod,humax 5400

kathrein 910 Titan

Openbox S10

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem ook gehad met total commander vanmorgen aaf 1.5 erop gezet en ik kan weer bestanden er naartoe schrijven maar diseqc werkt bij mij niet waar moet je die ze nou precies in zetten naar data en dan de gehele file erin kopieeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...