Ga naar inhoud


Inverto 7000 beeld naar 2 de tv


Gast Mazi007

Aanbevolen berichten

Gast Mazi007

Hoe verbindt ik een 2 de tv aan mijn Inverto 7000,het mag het zelfde beeld hebben op 2 de tv, dient gewoon om in keuken die 5 meter van Inverto staat ook beeld te hebben,Ik heb deze vraag reeds een maal gesteld maar dan voor een Humax toen kreeg ik antwoord dat ik een coax kabel moest verbinden met RF out antenne uitgang achteraan naar tv toestel dit werkte prima, maar als ik dit op de zelfde manier met de Inverto probeer gaat dit niet weet iemand hoe het hier moet???? Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Invertist

Dat werkt met de Inverto precies zo. In het menu kan je instellen op welk kanaal de Inverto "uitzendt".

Deze manier van verbinden mag, afgezien van de matige beeldkwaliteit, geen enkel probleem opleveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mazi007

Inderdaad is me gelukt ik moest opnieuw kanaal zoeken dit was ik vergeten, is er nog een andere manier om naar 2 de tv door te seinen ??? Met betere beeldkwaliteit???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Ik zou, als de TV dat ondersteunt, kiezen voor S-video. Een tamelijk dunne, soepele kabel, tot 10m lengte verkrijgbaar. Nadeel: om S-video te gebruiken, moet de beeldinstelling op S-video staan (dus ook voor de TV in de huiskamer). Als de VCR-scart niet in gebruik is, is dat oplosbaar: gebruik die scart, een scart naar S-video connector en dan de kabel. De beeldinstelling voor die scart is apart van de TV-scart te maken.

PS: Met een S-video aansluiting, moet je geluid via een aparte kabel doorzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...