Ga naar inhoud


Welke ontvanger?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben een “absolute newbie” op sat gebied, ik las In de Panorama een artikel over satelliet TV, Dit trok mij wel aan, aangezien ik nu bij UPC(BAH) een PL*S TV box huur voor 40 piek per maand. <BR>Nu wil ik dus een sat. setje aanschaffen.<P>Mij oog is gevallen op twee ontvangers, de Nokia 9800S(+ seca module<BR>) en de Humax 5600.<P>Nu heb ik de volgende vragen, <BR>1* Welke moet ik nou nemen(en waarom)?<BR>1,5* of kan ik beter een andere nemen(een echostar(duur), humax 5400 ofzoiets)?<BR>2* kan ik via de Nokia ook een AC3 stream aan mijn reciever feeden? Of kan dat alleen met de Humax serie?<BR>3* Bestaan er ook echte beginner faq’s en/of handleidingen over programmeren van goldcards enzovoorts?<BR>4* Waar moet ik voor de rest opletten bij aanschaf van de apparatuur(behalve garantie ofzoiets)<P>Wie o wie kan mij helpen met deze vragen?<P>Alvast hartelijk dank voor de moeite,<P>JhonS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ok,ik ga het proberen.<P>1. De ontvangers die je noemt zijn fantastische apparaten voor de Sat-hobbiest. Als je alleen de kabel wil vervangen door het NL-sat-pakket, kun je beter een standaard-pakket kopen. Dat is een stuk voordeliger.<BR>2.Yep<BR>3.Puzzelen is een mooie hobby.<BR>4.Of dat het aan jouw wensen voldoet.<P>Grtz Wiz<P>ps. lezen is ook een leuk tijdverdrijf en je leert er nog wat van ook..... laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...