Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Hemant

[7020S] Dreambox 7020 krijgt geen IP

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag krijgt mijn DM 7020 geen IP meer even aan/uit en in de disnplay blijft Opstart staan met daar in het klein de teks boot DHCP....

Enig iedee wat er aan de hand is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast Cobus R

Het lijkt erop dat je netwerkhardware niet goed meer is in je dream heb je hem al opnieuw geflashd ? met nullmodemkabel uiteraard.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: Cobus R
Het lijkt erop dat je netwerkhardware niet goed meer is in je dream heb je hem al opnieuw geflashd ? met nullmodemkabel uiteraard.

Kan dat ook met een 7020? die nulmodemkabel bedoel ik. met de Dreambox 7000 gaat dat wel met de nulmodemkabel maar de 7020 weet ik nog zo net niet. confused

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast BRUUT-DREAM
Origineel bericht van: klaas
Origineel bericht van: Cobus R

Kan dat ook met een 7020? die nulmodemkabel bedoel ik. met de Dreambox 7000 gaat dat wel met de nulmodemkabel maar de 7020 weet ik nog zo net niet. confused

http://www.dream-multimedia-tv.de/dm7020/index_eng.php

http://www.dream-multimedia-tv.de/dm7020/dreamup.php

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Citaat:
If you don't have network, or trashed your second stage loader, you can flash using only a serial cable.

Tja, tis ook allemaal zo vanzelfsprekend wanneer alles werkt zoals het hoort en zoals je het dus geleerd hebt. Heb ik m'n (zelfgemaakte) nulmodemkabel dus voor niets weggegooid bij een grote voorjaars opruiming blush .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hij doet het weer, ik had er naast mijn USB stick ook nog een compactflash in gestopt nadat hij geboot was en dus bij het herstarten wilde hij vanaf de compact flash starten foutje.

sorry maar bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Cobus R

Mooi dat het opgelost is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen