Ga naar inhoud


[7020S] Dreambox 7020 krijgt geen IP


Hemant

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag krijgt mijn DM 7020 geen IP meer even aan/uit en in de disnplay blijft Opstart staan met daar in het klein de teks boot DHCP....

 

Enig iedee wat er aan de hand is?

 

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

=============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Cobus R

Het lijkt erop dat je netwerkhardware niet goed meer is in je dream heb je hem al opnieuw geflashd ? met nullmodemkabel uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cobus R
Het lijkt erop dat je netwerkhardware niet goed meer is in je dream heb je hem al opnieuw geflashd ? met nullmodemkabel uiteraard.



Kan dat ook met een 7020? die nulmodemkabel bedoel ik. met de Dreambox 7000 gaat dat wel met de nulmodemkabel maar de 7020 weet ik nog zo net niet. confused

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast BRUUT-DREAM
Origineel bericht van: klaas
Origineel bericht van: Cobus R
Het lijkt erop dat je netwerkhardware niet goed meer is in je dream heb je hem al opnieuw geflashd ? met nullmodemkabel uiteraard.



Kan dat ook met een 7020? die nulmodemkabel bedoel ik. met de Dreambox 7000 gaat dat wel met de nulmodemkabel maar de 7020 weet ik nog zo net niet. confused


http://www.dream-multimedia-tv.de/dm7020/index_eng.php

http://www.dream-multimedia-tv.de/dm7020/dreamup.php
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
If you don't have network, or trashed your second stage loader, you can flash using only a serial cable.


Tja, tis ook allemaal zo vanzelfsprekend wanneer alles werkt zoals het hoort en zoals je het dus geleerd hebt. Heb ik m'n (zelfgemaakte) nulmodemkabel dus voor niets weggegooid bij een grote voorjaars opruiming blush .

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij doet het weer, ik had er naast mijn USB stick ook nog een compactflash in gestopt nadat hij geboot was en dus bij het herstarten wilde hij vanaf de compact flash starten foutje.

 

sorry maar bedankt.

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

=============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...