MR_B Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Als de nieuwe PLI voor 7025 komt wil ik die natuurlijk meteen gaan testen. Maar wel wil ik eerst mijn timerlijst backuppen. Welk bestand moet ik hebben hiervoor en in welke map zit ie. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast pieterg Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 /etc/enigma2/timers.xml (en /etc/enigma2/autotimers.xml)
holles Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Kan ook via DreamVCR. Zit standaard een backup/restore van de timers in en is makkelijk om timers toe te voegen via PC. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Gerard 76 Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Plaats klopt idd maar toch vindt ie de ingestelde timers soms niet. Dit had ik laatst toen ik van Gemini 3.3 naar 3.4 ging.
arie kanarie Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 Citaat: Dit had ik laatst toen ik van Gemini 3.3 naar 3.4 ging De vraagsteller, had het over PLi®. Hoe e.e.a. in Gemini geregeld is, is weer een beetje afhankelijk van de specifieke configuratie binnen Gemini. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast pieterg Geplaatst: 12 mei 2008 Geplaatst: 12 mei 2008 Origineel bericht van: arie kanarie Citaat: Dit had ik laatst toen ik van Gemini 3.3 naar 3.4 ging De vraagsteller, had het over PLi®. Hoe e.e.a. in Gemini geregeld is, is weer een beetje afhankelijk van de specifieke configuratie binnen Gemini. Dat lijkt me sterk. Het is waarschijnlijker dat je de timers teruggezet hebt terwijl enigma2 al draaide. Dan worden ze niet ingelezen, en wordt je timers.xml uiteindelijk zelfs overschreven. beste is: init 4 timers.xml copieren init 3
MR_B Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Geplaatst: 13 mei 2008 Origineel bericht van: pieterg /etc/enigma2/timers.xml (en /etc/enigma2/autotimers.xml) de timers.xml gevonden maar de autotimers niet. HEb nu de software geupdate en timers.xml terug gezet. reboot gedaan en timerlijst is leeg ! Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
arie kanarie Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Citaat: reboot gedaan en timerlijst is leeg ! en als je na het vervangen van je timers.xml de schakelaar achter uit en aan zet? dus niet via de ab een reboot geven grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast pieterg Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Origineel bericht van: MR_B Origineel bericht van: pieterg /etc/enigma2/timers.xml (en /etc/enigma2/autotimers.xml) de timers.xml gevonden maar de autotimers niet. HEb nu de software geupdate en timers.xml terug gezet. reboot gedaan en timerlijst is leeg ! Wel eerst enigma2 gestopt (init 4) zoals hierboven aangegeven stond?
arie kanarie Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Citaat: init 4 wat houden die init 3 en init 4 eigenlijk in, want mijn kennis van linux gaat (nog) niet zo diep grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Gast pieterg Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Origineel bericht van: arie kanarie Citaat: init 4 wat houden die init 3 en init 4 eigenlijk in, want mijn kennis van linux gaat (nog) niet zo diep daarmee switch je naar runlevel 3 resp. 4. In elk runlevel zijn een aantal processen gedefinieerd, die moeten draaien. in 3 draait enigma2, in 4 niet.
Gast MiLo Geplaatst: 13 mei 2008 Geplaatst: 13 mei 2008 Wat ik altijd gebruik voor timers enzo: Via Menu - Applications/Games - Backup/Restore Maak een backup van "only /etc/enigma2" Deze kun je weer terugetten met dezelfde optie. Ook een leuke, maak een tar.gz file en prop daarin je timers, dan kun je die met de backup restore keurig terugzetten: cd / tar czf /hdd/backup/timers_only.tar.gz /etc/enigma2/timers.xml
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen