sattos Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 hallo, ik ben dagen bezig om ondertiteling via internet te downloaden mbv flexmenu en drtic 2.0.tot nu toe geen enkel resultaat. ik heb flexmenu via blauwe knop gedownload. install-install pcc en dsk naar map TMP gecopieerd en alles op 755 gezet. etc/tuxbox/plugin heb ik flexmenu.cfg en flexmenu.so gezet. en daarna lopen de meningen uiteen waar ik dan bijv shell exel moet plaatsen en subtile? ik heb dreambox 7020 gemini en cccam ik haal een hoop door elkaar,wie kan mij stap voor stap helpe. liever alleen over dreambox 7020,de mappen willen weleens verschillen tov dreambox 500
sattos Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Geplaatst: 16 mei 2008 waar moet ik deze bestanden zetten(dm7000.dsk,install en install.ppc) als ik op gele knop druk krijg ik geinstalleerde plugins. ik heb flexmenu 1.94 en Gsub config geinstalleerd? bij het drukken op flexmenu verschijnt ""TEST MENU"" rood circel---->priemere direkt vorschau groen inputbox demo geel messagebox demo als ik naar var/tuxbox/config zie ik geen drtic en vervolgens tit,dus zo------>var/tucbox/config//drtic/tit wat doe ik verkeerd? ik heb dreambox 7020 en gebruik gemini mvg
humtopf Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 hoy je moet toch een en ander aanpassen als je met flexmenu wilt werken shellexec.conf in /etc/tuxbox/config/ moet aangepast worden en ondertitels.txt moet je in usr/script/ zetten ik heb hier ook een tijdje met gespeeld maar nu werk altijd altijd met dreamsub en daarmee stuur ik de subs naar var/tuxbox/drtic/tit en ondertitels werken goed met drtic je moet voor installatie die bestanden die je hebt [die werken ook in 7020] via ftp in tmp zetten dan ga je met puttytel [bv] naar de dreambox ip nr dan root dan . /tmp/install dus dat is punt spatie / probeer dit alvast maar grtz humtopf
sattos Geplaatst: 16 mei 2008 Auteur Geplaatst: 16 mei 2008 hallo bedankt voor je hulp,door je hulp ben ik een stap verder,ik haalde aantal zaken door elkaar. ik ga voor drtic, als ik nu op gele knop druk krijg ik menu ""plugin"" daar staat ook drtic bij,als ik op drtic druk,krijg ik op scherm het volgende te zien: druk:(een teken die niet goed leesbaar is)om te starten en daarnaast iets in het roods om te sluiten en halverwege het beeld krijg ik vermelding ERROR,en geen ondertitlels in map var/var/tit. nu is mijn vraag waar moet ik op drukken om ondertitles te downloaden. alvast bedankt voor je hulp
ruude007 Geplaatst: 17 mei 2008 Geplaatst: 17 mei 2008 Lees dit eens ,staat een heleboel info http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1122460/fpart/1 DM800 HD +oscam Maxdigital XP1000 0scam
sattos Geplaatst: 17 mei 2008 Auteur Geplaatst: 17 mei 2008 heb ik gelezen,maar weet niet of het het goed doe,alles is zo omslachtig omschreven. sommige hebben het over pli en anderen over gemini. het zou mooi zijn als ik stap voor stap word geholpen en dat is ook voor gemini gebruikers
sattos Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Geplaatst: 18 mei 2008 hallo,ik kan geen ondertitles downloaden!!! krijg continu "geen ondertitels in map /var/tit/ wat doe ik verkeerd,ik heb hier alle topics gelezen en van alles geprobeerd tot nu toe geen resultaat
ruude007 Geplaatst: 18 mei 2008 Geplaatst: 18 mei 2008 Heb je het shoenix script draaiende ? Zoja dan kan je via de gele knop naar flexmenu en dan shoenix selecteren en de gewenste ondertitel downloaden en daarna via de gele knop drtic selectern en dan staat de ondertitel in drtic. Zonder het script moet je de ondertitel met dreamsub omzetten en naar de map tit van drtic zenden. opgelet!! Het kan ook zijn dat je in het shoenix script de juiste plaats van de tit map moet ingeven dit verschilt van dreambox DM500 : /tmp DM7000 : /var/tit DM7020 : /etc/tuxbox/config/Drtic/tit Is je wachtwoord anders dan root/dreambox moet je dit ook aanpassen in het shoenix script DM800 HD +oscam Maxdigital XP1000 0scam
sattos Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Geplaatst: 18 mei 2008 nu zie ik door d ebomen het bos niet meer. hoe zit een shoenix script eruit? ik kom echt niet uit. heb je msn,dan kunnen wemits je wilt via msn oplossen. ik snap nu de ballen neit meer van
sattos Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Geplaatst: 19 mei 2008 vandaag weer aan de slag,geen enkel resultaat, krijg continu foutmelding. bij indrukken gele knop: flexmenu ingedrukt,krijg ik nieuwe venster te zien TEST MENU bij het indrukken gele knop:drtic ingedrukt krijg ik foutmelding ""geen ondertitls in map var/tit/, wat doe ik fout? mvg
humtopf Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 hoy zet eens via ftp een ondertiteling voor een film met .dtc als extensie in de map die hij hier aangeeft dus in var/tit als die map niet bestaat ff maken grtz humtopf
sattos Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Geplaatst: 19 mei 2008 hallo, citaat:zet eens via ftp een ondertiteling voor een film met .dtc hoe moet ik dat doen? map var/tit is al aangemaakt
humtopf Geplaatst: 19 mei 2008 Geplaatst: 19 mei 2008 hoy je hebt toch ook die 3 drtic bestanden in tmp kunnen zetten ik gebruik altijd flash ftp hier de volgorde download eens een ondertiteling ergens neerzetten en uitpakken nu dreamsub starten en bij options [met dat hamertje]zet je bij remote file /var/tit/ stuur nu die sub met die 2 schermjes bovenaan naar de dream start drtic in de dreambox druk nu op de menu knop en nu moet je een sub zien grtz humtopf
sattos Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Geplaatst: 19 mei 2008 oke je bedoelt deze bestanden install-install pcc en dsk,deze 3 heb ik map tmp gezet. dreamsub moet je toch gebruiken als je pc aan is. kunnen we dat via msn afhandelen,als dat niet veel gevraagd is mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen