Ga naar inhoud


[600] zenderlijst instellingen, Astra 28,2°O niet werkende te krijgen


fjskmdl

Aanbevolen berichten

Ik heb nu reeds bijna 2 jaar een dm600, maar nog steeds heb ik geen oplossing gevonden voor hetvolgende probleem:

Ik heb een schotel met 4 lnb's (13,19.2, 28.2 en nog een die ik momenteel zelf niet weet :))

 

13.2 en 19.2 instellen werkt probleemloos.

Maar ik heb problemen om 28.2 werkend te krijgen.

Het probleem is dat van zodra ik een settingslijst inlaadt (petke123dreamsettings), en ik kies dan een 28.2 zender en bekijk de info (2x info knop), dan zie ik in het selectievakje van satelliet 13.2 of iets anders staan. (en dus niet 28.2 wat zou moeten)

De zenders worden dus op een andere satelliet gezocht ofzo.

 

Als ik dan wat begin te prutsen met de configuratie (diseqc AA, AB, ...) dat reboot de dreambox op een gegeven moment in een oneindige lus. Flashen is dan de enige oplossing.

 

Hopelijk kan iemand mij vertellen wat de reden is en waarom de dreambox dan opeens reboot na het prutsen om het werkend te krijgen...

 

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik heb nu reeds bijna 2 jaar een dm600,

De 600, die is toch net ff ruim 1jaar geleden op de markt gekomen, ik meen april 2007

crazy

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

spijtig genoeg is werkt deze manier niet.

 

Weet iemand wat de reden kan zijn dat een zender op de misse satelliet gevonden wordt als ik de kanaal info bekijk?

 

En waarom nabilo in oneindige loop komt als ik teveel die settings veranders (diseq AA/AB, ...)

 

Als ik handmatig scan dan vind ik zenders om 28.4 ipv 28.2 (er wordt 28.4 aangegeven in de info)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...