Ga naar inhoud


Nieuwe website - satbeams.com


ttalex

Aanbevolen berichten

Beste bezoeker,

 

Ik ben net begonnen met een nieuwe website - www.satbeams.com.

De site maakt het mogelijk om de satelliet doelgebied-kaarten voor de meeste satellieten over de hele wereld in Google Maps formaat weer te geven.

Tegelijkertijd is het mogelijk om markers op de kaart te plaatsen waarin wordt aangegeven welke frequenties / kanalen kunnen worden ontvangen op de specifieke locatie en te bekijken wat anderen kunnen ontvangen voor de geselecteerde satelliet op verschillende plaatsen van de wereld.

 

Ik ben net begonnen met dit project en ik ben zeer geпnteresseerd in het ontvangen van uw feedback - voel je vrij om de FAQ sectie te lezen en uw vragen daar te posten. Als je bugs en inconsistenties ontdekt - aarzel dan niet om contact met me opnemen (er is een "contact" link onderaan).

 

Als u de site nuttig vindt en zou willen steunen dan zou ik het echt op prijs stellen als U uw eigen markers op de kaart plaatst met vermelding van de frequenties die U kunt ontvangen op Uw plaats (en met name de moeilijkste die kunnen worden ontvangen buiten de officiлle ontvangst-zone). :-)

 

Met vriendelijke groet,

 

Alexander

Link naar reactie
Delen op andere sites


De site ziet er mooi uit. Mooie integratie met Google Maps en meteen al zo uitgebreid. Compliment!

 

Ik ben meteen al lekker aan het spelen, en zonder de handleidingen te lezen heb je toch al snel binnen 2 minuten door hoe de boel werkt.

 

Tips: wellicht handig als je ipv alleen de sat-icoontjes bovenaan ook de naam erbij zet. Nu moet ik er steeds met de muis boven hangen.

Beetje irritant, maar daar kan je denk ik weinig aan doen: Google neemt de scroll over. Dus als ik de pagina omlaag scroll, komt mijn muis vanzelf een keer over de map, en dan zoom ik ineens uit. De meeste developers lossen dat op door de kaart niet zo prominent in beeld te brengen. Bij jou is de kaart echter het meest belangrijke...

 

Mooie footprints overigens. Heb je die allemaal handmatig in zitten tekenen?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadrian,

 

Dank u! Aangezien mijn Nederlands is niet zo goed (Ik kan lezen maar het schrijven is een groot probleem voor me) zou ik werkelijk de vragen waarderen en de suggesties worden gepost via ****EDIT: -- [DIT FORUM] --.

 

Alexander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder onnodig negatief te willen zijn, wil ik toch even kwijt dat je met je eerste bericht op dit forum meteen bezoekers naar je site wilt trekken, daar een discussie voor start, maar er vervolgens hier niet over wilt discussieren. Dat is jammer want ik vind de site prima, zie het ook niet direct als reclame maken want je hebt met je site een aanvulling op sat4all geplaatst.

Je bericht is in ieder geval niet zo ordinair als sommige anderen die op dit forum reclame willen maken voor een eigen forum in dezelfde doelgroep, maar toch.

Als je Nederlands goed genoeg is om hier "reclame" voor je site te maken, moet je jouw site hier ook willen bespreken want anders ga ik het wel als ordinaire reclame zien.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je ook hier weer moet registereren voor het minste of geringste.

Ik ben registreer/login-moe.

 

Succes met je site, ik pas....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerard0610

Geweldig stukje werk. Mijn complimenten.

 

Groet

Gerard.

 

Note: Zonder afbreuk te willen doen aan je werk zou je willen vragen of je nu echt moet registreren.

Als je dit weghaald dan heb je kans dat (bijna?) net zo populair wordt als "dishpointer". Die is het voorbeeld hoe iets moois internationaal als standaard gezien wordt voor een makkelijke en zeer nuttige applicatie.

Maar... jij bent de baas over jou prima applicatie natuurlijk. smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...