Ga naar inhoud


4 BBC Kanalen bij Telenet vanaf juli


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Volgens hetgene ik lees op de website van Telenet digital tv cafe (http://idtv-forum.telenet-esp.be) komen BBC 3 & 4, evenals CBeebies en CBBC vanaf juli beschikbaar respectievelijk in het Entertainment-pakket (3 en 4) en het Kinder-en Muziekpakket.

 

Of hoe je met andere woorden twee extra-pakketten moet betalen om zenders die gratis te ontvangen zijn te kunnen bekijken.

 

Ik moet toegeven, zo kan je vlug rijk worden.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


Telenet moet betalen voor de herdistributie hoor. Officieel is de 2D beam hier ook niet te ontvangen. Je mag er blij mee zijn, in andere landen is er helemaal geen BBC op de kabel, omdat die geen oude contracten met de BBC hebben..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Telenet voor de herdistributie moet betalen zal wel. Maar het gaat om 4 zenders die 2 kanalen delen. Het is toch niet bijzonder vriendelijk om die in 2 verschillende betalende pakketten te stoppen zodanig dat je 2 pakketten moet nemen.

 

En inderdaad, het is maar je eigen schuld als je niet beter weet dat er ook een andere manier is om er gratis en legaal naar te kijken en als iemand van een ander zijn onwetendheid kan profiteren, mij niet gelaten, maar voor televisie ben ik er weg en ik heb mij dat nog geen seconde betreurt.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...