Ga naar inhoud


[800] Blij dat Neutrino afstandbediening kan - OK is kanalenlijst


M_Z

Aanbevolen berichten

Bij Enigma1 apparaten is er een standaard optie in het expertmenu om de ab in te stellen op Classic (Neutrino).

Bij Enigma2 volledig verdwenen, geen opties om de afstandsbediening anders in te richten.

Dankzij de plugin: Pauli Neutrino Keymap for the DM7025 by romeo-golf kan dit wel.

 

Installeer de .ipk file in /tmp

Start een telnet sessie op:

cd /

ipkg install /tmp/enigma2-plugin-extensions-pauli*.ipk

 

En daarna heb je in het menu 'spelletjes en applicaties' een extra optie waarmee je de dreambox kunt omzetten op Neutrino keymap.

We moeten als 800 gebruikers heel veel postings gaan lezen die over de 7025 gaan, want daar hebben ze deze problemen al eerder behandeld: LINK

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...
Gast monket666

Wie gebruikt eigenlijk het liefste de "nieuwe" setting.

 

Ik ken in mijn omgeving eigenlijk niemand die de nieuwe setting liever heeft als de neutrino setting.

 

Snap niet dat ze bij dream vasthouden aan de onzin. Gewoon de classic als default en klaar. Vraag me af of ze zelf wel die onlogische en onhandige nieuwe indeling gebruiken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: monket666
Wie gebruikt eigenlijk het liefste de "nieuwe" setting.

Ik ken in mijn omgeving eigenlijk niemand die de nieuwe setting liever heeft als de neutrino setting.

Snap niet dat ze bij dream vasthouden aan de onzin. Gewoon de classic als default en klaar. Vraag me af of ze zelf wel die onlogische en onhandige nieuwe indeling gebruiken...


ikke!

kan absoluut niet wennen aan die neutrino opzet
voor mij is neutrino dus pure onzin

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast WanWizard

En ikke.

 

Ik heb dat hele Ok gedoe nooit begrepen. Als ik wil zappen gebruik ik de pijltjes, of de bouquet knoppen, ik zie niet in waarom ik daarvoor eerst op Ok moet drukken.

 

Bovendien, Ok wordt hier vrij veel gebruikt om even de OSD 'op te poppen', bv om te kijken hoe lang 't programma nog duurt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...