Ga naar inhoud


[DM7025] ronaldd image: 18 mei 2008


Ronaldd

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik krijg sinds de laatste update van 2-6 elke keer een crash bij het indrukken van de radio toets.Heb al geprobeerd zo veel mogelijk plug-ins te de-installeren maar zonder resultaat. Iemand een idee waar het aan kan liggen? Heb mijn crashlog bijgevoegd.

Wozron

Vu+ Dou OpenPLI (DM7025 with Ronaldd)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik krijg ook bij het indrukken van de radiotoets een BSOD.

 

Mijn crashlog staat hieronder.

 

Gr,

BW.

 

 

Sequence header at ce85dcbc, pts 1ef5922f9

action -> InfobarActions showRadio

Traceback (most recent call last):

File "/local/home/ronald/tuxbox/dm7025/build/tmp/work/enigma2-2.5cvs20080516-r07/image/usr/lib/enigma2/python/Components/ActionMap.py", line 46, in action

File "/local/home/ronald/tuxbox/dm7025/build/tmp/work/enigma2-2.5cvs20080516-r07/image/usr/lib/enigma2/python/Screens/InfoBar.py", line 107, in showRadio

File "/local/home/ronald/tuxbox/dm7025/build/tmp/work/enigma2-2.5cvs20080516-r07/image/usr/lib/enigma2/python/Screens/InfoBarGenerics.py", line 279, in showRadioChannelList

File "/local/home/ronald/tuxbox/dm7025/build/tmp/work/enigma2-2.5cvs20080516-r07/image/usr/lib/enigma2/python/Screens/ChannelSelection.py", line 1187, in setModeRadio

File "/local/home/ronald/tuxbox/dm7025/build/tmp/work/enigma2-2.5cvs20080516-r07/image/usr/lib/enigma2/python/Screens/ChannelSelection.py", line 761, in setRadioMode

File "/local/home/ronald/tuxbox/dm7025/build/tmp/work/enigma2-2.5cvs20080516-r07/image/usr/lib/enigma2/python/Components/config.py", line 992, in __getattr__

KeyError: 'aspectratio_Rass'

(PyObject_CallObject(<bound method HelpableActionMap.action of <Components.ActionMap.HelpableActionMap instance at 0x2e9f48c8>>,('InfobarActions', 'showRadio')) failed)

Sequence header at ce8e2b7c, pts 1ef59cbb9

f86c989376b2d1517ecd50eae9734264 /usr/lib/enigma2/python/enigma.py

4ede00f6d1d67dbe48416151ab868bd2 /usr/lib/enigma2/python/e2reactor.py

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldd
Citaat:
Dag Ronald,

Ik heb de NetCaster plugin aangepast.
Ik heb nog een workaround bedacht voor de favorieten.
Zou je deze ook nog even kunnen bekijken/meenemen voor de volgende update?

Gr,
BW

Ik was deze bijna vergeten, maar nu is deze patch beschikbaar via online update.

Ronald

Dag Ronald,

Met dank. Ik denk dat er veel mensen blij mee zullen zijn.

gr,
BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag de klok op het oled display groter hebben als ik tv aan het kijken ben (dus niet standby) en de zender naam kleiner in het glassline skin. Moet net zo worden als in het chromeline skin. Weet iemand hoe ik dit kan bewerken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe hele stabiele image. Weet iemand welke skin of instelling ik moet gebruiken om de statusbalk tijdens voor- en achteruitspoelen en daarna na play indrukken ook, niet zichtbaar te laten zijn zijn? heb het al gevonden. Bij instellingen diversen expertmode kiezen.

 

Nu lukt het nog niet om een netwerkshare te maken. op mijn nas 192.168.1.1 heb ik een share die film heet.

 

Ik heb geprobeerd :

mounttype CIFS (was met gemeni zo)

Serveradres 192.168.1.1

Servershare /film

geen lokale map

 

Maar helkaas werkt dat niet iemand tips?

 

 

 

 

Nok

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Bosgraaf

Dag Ronald,

 

ik heb ook je image geïnstalleerd inclusief alle updates en het is me opgevallen dat bij mij, ondanks dat de optie aan staat, het draaien van mijn schotel niet zichtbaar is.

 

Hebben anderen dit ook?

 

Verder een fijne image.

 

Groeten, Claudio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bosgraaf

Zoals ik al schreef, de optie staat AAN.

Waar?

Knop menu > Instellingen > Systeen > Diversen > (Menu modus: Expert) > Rotor beweging zichtbaar: Ja

 

Resultaat: Geen beweging zichtbaar. (Draaien doet hij wel degelijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bosgraaf

Ik heb zojuist alle drie de skins uitgeprobeerd die standaard in de image van Ronaldd aanwezig zijn en bij alleen de default skin was er rotorbeweging zichtbaar. De twee Nemesis skins laten de rotorbeweging niet zien. Dat is jammer, want ik gebruik de Nemesis Glassline skin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...