Ga naar inhoud


luxe HD


RUF

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: RUF
Heeft er nog iemand geluid op de Eurobird 1 transponder van Luxe TV HD 12643 / 27500 / H? Heb wel nog audio op het SD kanaal van Luxe op de Eurobird 1.


Dit is echt een domme situatie. In normale "mode" heb ik geen klank. Als ik de timeshift gebruik wel. Ik gebruik een topfield 7700hdpvr. Wat kan hier de oorzaak zijn. Is trouwens het enige station waar dit fenomeen zich voordoet. crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RUF
Origineel bericht van: RUF
Heeft er nog iemand geluid op de Eurobird 1 transponder van Luxe TV HD 12643 / 27500 / H? Heb wel nog audio op het SD kanaal van Luxe op de Eurobird 1.


Dit is echt een domme situatie. In normale "mode" heb ik geen klank. Als ik de timeshift gebruik wel. Ik gebruik een topfield 7700hdpvr. Wat kan hier de oorzaak zijn. Is trouwens het enige station waar dit fenomeen zich voordoet. crazy


Hallo RUF,

Het is in ieder geval geen exemplarisch probleem. Ik heb dezelfde tuner en daar heb ik hetzelfde mee. Ik had het eerst niet door omdat ik hem standaard op het AC3 geluidsspoor heb staan.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bamoah
Alfons kan jij trouwens Eurosport HD ontvangen ?


Ja, dat was geen enkel probleem. T/m gisteren was het een promo filmpje. Vanmorgen een of andere Franse Homeshoppingzender (geen HD), daarna alle kanalen een tijdje op zwart, maar nu overal een mooi testbeeld. Op het Poolse kanaal en het Internationale kanaal zit een fluittoon. De rest is stil. En op de Duitse versie staat ook een Dolby 5.1 spoor staande bij.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: RUF
Origineel bericht van: RUF
Heeft er nog iemand geluid op de Eurobird 1 transponder van Luxe TV HD 12643 / 27500 / H? Heb wel nog audio op het SD kanaal van Luxe op de Eurobird 1.


Dit is echt een domme situatie. In normale "mode" heb ik geen klank. Als ik de timeshift gebruik wel. Ik gebruik een topfield 7700hdpvr. Wat kan hier de oorzaak zijn. Is trouwens het enige station waar dit fenomeen zich voordoet. crazy


Hallo RUF,

Het is in ieder geval geen exemplarisch probleem. Ik heb dezelfde tuner en daar heb ik hetzelfde mee. Ik had het eerst niet door omdat ik hem standaard op het AC3 geluidsspoor heb staan.

Groet, Alfons


Kan een mogelijke oorzaak zijn, maar ... waar vind ik die AC3 setting? Niet te zien op de TF en ook nergens te bespeuren in de top set? Het gekke is dat ik wel audio heb als ik de timeshift gebruik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met AC3 spoor bedoel ik het Dolby 5.1 spoor (zeg ik maar even voor alle zekerheid).

 

Je kunt zien of er een Dolby spoor op zit door het Dolby icoon wat je rechtsonder ziet als je bij de AB op de i drukt (van info).

 

Om hem er op te zetten druk je op je AB op de knop met het speakertje en het vraagteken (links, net boven het midden).

 

Bij mij staat het bij Luxe HD als eng[db] aangegeven.

 

Je installatie moet natuurlijk wel Dolby kunnen weergeven.

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...