Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Timm1983

Nokia 6230i PC Suite

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik wou Nokia PC Suite Installeren in Windows Vista en op het einde moest ik een wachtwoord ingeven bestaande uit cijfers, zowel in pc suite als in de gsm, maar op het einde krijg ik een foutmelding "kan telefoon niet verifiëren".

Zijn er nog Nokia gsmgebruikers die hier last van hebben?

Versie 6.85 en 6.86 geïnstalleerd maar de foutmelding blijft.

Ik verbind de gsm met mijn computer dmv bluetooth.

Als iemand misschien een versie weet die deze foutmelding niet geeft alvast bedankt voor de hulp! cool

smile Timm1983

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

voor blauwetand verbindingen heb je inderdaad een waxhtwoord nodig, probeer eens 1234 standaard wachtwoord, succes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De foutmelding blijft bestaan na het proberen van de code 1234, zijn er eventueel oudere versies van PC Suite die deze foutmelding niet geven?

Alvast bedankt smile

cool Timm1983

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Timm, de meeste BT apparaten hebben een "eigen" pincode.

Mijn Holux GPS muis heeft een vaste pincode 6268, en dat kan voor jou telefoon wel eens anders zijn. Maar heb je hem via een kabel aangesloten dan vraagt hij daar vaak niet om. En niet te vergeten de "verificatie" uitzetten bij al je (bt)services, dan vraagt hij ook niet om een code smile

Zelf gebruik ik PC Suite versie 6.86.9.0.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Ik ben toch al iets wijzer geworden, ik moet kiezen voor Bluetooth Widcomm ipv Bluetooth Windows.

Als ik kies voor Bluetooth Widcomm, krijg ik de volgende foutmelding: Het verbindingstype kan niet gebruikt worden, controleer of alle benodigde hardware, software en stuurprogramma's beschikbaar zijn.

Ik heb een acer laptop aspire 5672 met Vista

cool Timm1983

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Timm, nog even over die Widcomm drivers, die moet je wel installeren natuurlijk. Bij xp moet je de windows drivers overschrijven want die werken slecht. Dat doe je door naar Systeem/configuratie/hardware/apparaatbeheer scherm gaan, dan kies je BT devices. En dan stuurprogramma bijwerken, kies niet voor automatich installeren want dan krijg je die windows troep weer. Maar kies voor "ik wil zelf kiezen", volg dan verder de instructies, je zult zien dat jou geinstalleerde Widcomm driver in een lijst komen. Selecteer die en klaar ben je na de installatie. Dit is voor XP, maar dat zal voor Vista op de soortgelijke manier gaan. Je krijgt nu op je taakbalk een blauw BT icoontje, met de rechtermuis kun je daarop alles configureren laugh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen