Ga naar inhoud


Welke CAM voor Fire DTV icm Canal Digitaal & HDTV


Gast Jeroen020

Aanbevolen berichten

Gast Jeroen020

Ben aan het overstappen van via Dreambox kijken naar FireDTV-S2 icm Vista Media Center en DTV viewer (voor HD).

 

Heb een Matrix Reloaded CAM en Canal Digitaal smartcard. Werkte altijd goed in de Dreambox 7000, maar met de Fire DTV merk ik dat, bij zappen, een encrypted kanaal niet altijd goed opent. Gebeurt zowel in Media Center als DTV viewer. De CAM verwijderen uit de FireDTV en weer terugstoppen en dan opnieuw zappen verhelpt het euvel. Ook heb ik het idee dat ik geen HD kanalen (S2) kan vinden, al heb ik nog weinig bewijs omdat mijn Astra 2 LNB stuk is en ik nog geen Astra 3 LNB heb, dus het HD aanbod is karig.

 

Omdat dit in de Dreambox niet voorkwam heb ik het idee dat het aan de Matrix Reloaded CAM ligt. In de winkel waar ik mijn sat installatie heb gekocht raadden ze de Mediaguard aan, omdat dit de goedgekeurde CAM is voor Canal Digitaal.

 

Mijn vraag is dus, is Mediaguard in jullie ogen inderdaad de beste optie om met een FireDTV te gebruiken? En is deze ook geschikt voor HDTV? Of kan ik beter een andere CAM proberen?

 

Overigens zoek ik ook nog naar een card sharing oplossing (denk aan Smartwi) zodat ik een dual tuner Fire DTV set up op mijn HTPC kan hebben, maar dat is een ander topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gast Evergorn

Ik weet niet of je al de hd kanalen kan zien, maar ik heb sinds vandaag een aston 1.07 dualcam 2.18 in mijn floppydtv (=firedtv) zitten en de hd kanalen van CD werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...