Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

met enigma 2 heeft pli gewoon voorsprong!

betreft het wennen, op mn enigma 1 boxen blijft idd gemini staan... die overstap is idd niet leuk om te maken!

Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD

Dreambox DM600 PVR

TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB

Geplaatst:

als die pli qua drivers enzo voorstaat op de gemini en meer opties zijn,dan zal ik ook pli proberen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: peter-nmgn

betreft het wennen, op mn enigma 1 boxen blijft idd gemini staan... die overstap is idd niet leuk om te maken!

Bij mijn is het precies anders om op me 500 en 600 komt niks anders dan pli maar op me 800 voorlopig gemini waarom denk jij dat pli een voorsprong heeft op gemini E2 volgens mijn maakt gemini langer E2 software dan pli .pli is top maar het blijft een rare uitspraak
de nieuwe E2 skin vindt ik super van gemini

DB500.DB 600 DB7025 DB800 DB 500 HD HD DB8000 HD PVR DB7080 HD DB900UHD

Big Bisat 7e13e19e23e28e3942e45e

Geplaatst:

verklaar je eens nader?

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Gast WanWizard
Geplaatst:
Origineel bericht van: youngblood
Bij mijn is het precies anders om op me 500 en 600 komt niks anders dan pli maar op me 800 voorlopig gemini

Mag ik vragen waarom? Waar is Gemini beter dan PLi? Wat kunnen wij nog voor jou verbeteren?

waarom denk jij dat pli een voorsprong heeft op gemini E2 volgens mijn maakt gemini langer E2 software dan pli .pli is top maar het blijft een rare uitspraak de nieuwe E2 skin vindt ik super van gemini

Het een heeft natuurlijk niet zoveel met het ander te maken, het kan zo maar eens zijn dat PLi er inmiddels veel meer development uren in heeft zitten dan Gemini, ondanks het feit dat Gemini eerder een E2 image had... smile

Ook vind ik 't wat vreemd dat jij (als ik jou uitspraak zo mag interpreteren) net als veel mensen de kwaliteit van een image af meet aan de toeters en bellen van de skin. Da's net zo iets als een auto kiezen omdat de kleur zo mooi is... wink
Geplaatst:

ik speel graag met me dreambox en ik vindt het blauwe knopje wel zo makelijk.dat mis ik in pli en andere E2 software /ik zeg niet dat pli slecht is want op me E1 boxen loopt alleen pli

DB500.DB 600 DB7025 DB800 DB 500 HD HD DB8000 HD PVR DB7080 HD DB900UHD

Big Bisat 7e13e19e23e28e3942e45e

Gast WanWizard
Geplaatst:

Als niet-Gemini kenner: wat is er zo bijzonder aan dat blauwe knopje?

Gast Satellite Europe
Geplaatst:

Bij Gemini krijg je in de "standaard" Image veel info te zien via de blauwe knop & veel leuke extra's zoals Dreamcast & 'n RSS reader zijn geintegreerd, dus wat dat betreft zijn Gemini Images zeer compleet.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de huidige Pli goed vind draaien op m'n DM800, maar toch mis is plugins zoals Dreamnetcast.

Gast NDS4Ever
Geplaatst:

Gewoon een kwestie van smaak. Pli en Gemini zijn beide prima images. Draai zelf altijd met Gemini omdat ik dit makkelijk vind, vandaar ook Gemini op de DM800. Kwestie van gemak.

Geplaatst:

ik zit al een hele dag met m'n boxje te spelen en ik ondervindt dat de pli beter werkt voor HD zenders dan de gemini,

op Gemini kon ik de HD zenders niet kijken of open krijgen,enkel geluid en geen beeld wat ik ook deed,

heb er de pli opgezet weer en teste hetzelfde zonder de schotel te laten verplaatsen en kreeg het beeld wel dan en geluid.

ook met andere zenders rapper beeld op pli dan met de gemini.

dus ik ben verkocht aan de pli,de optie voor de picons is ook leuk.

voor kijken en wat HD te zien is de pli beter,wil je meer speeltjes dan is de Gemini goed,

ik ga voor pli na 2 jaar Gemini.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Bij mijn is het precies anders om op me 500 en 600 komt niks anders dan pli maar op me 800 voorlopig gemini waarom denk jij dat pli een voorsprong heeft op gemini E2 volgens mijn maakt gemini langer E2 software dan pli .pli is top maar het blijft een rare uitspraak
de nieuwe E2 skin vindt ik super van gemini

Gemini is langer op Enigma2. PLI is nu pas overgestapt en heeft nog een lange weg af te leggen.

Gemini 3.5 voor de 7025 en 800 is echt subliem en stabiel.
Lekker snel zappen met gbox en cccam.

Zelfs in de filmmenu kan je kiezen waar je films wenst op te halen !

Streamen van Internet muziek naar je HD in mp3 is één van de mogelijkheden die ik nog nergens anders heb gezien.

Gewoon een snel image met niet te veel poespas ....

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

IK heb deze image er nu 3 dagen inzitten maar hij is heel erg traag.

Krijg heletijd die tandwieltjes in beeld met zappen, in het menu, etc

Enig idee waar dat aan ligt?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Samplex
IK heb deze image er nu 3 dagen inzitten maar hij is heel erg traag.
Krijg heletijd die tandwieltjes in beeld met zappen, in het menu, etc

Enig idee waar dat aan ligt?

Spinner staat op 5 sec ipv de standaard 2 sec. Heb deze in mage draaien via BA. Gewoon perfect image en geen problemen kunnen vaststellen

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen