Ga naar inhoud


Technomate linux 9100 SUPER


thierry

Aanbevolen berichten

ik heb gisteren een TM9100 gekocht.

 

Zijn er hier personen die dit toestel hebben en die me op weg kunnen helpen om dit toestel goed werkende te krijgen.

Het toestel geeft twee smartcardreaders en het is de bedoeling mijn tv Vlaanderen kaart en canaal digitaal kaart er in te stoppen.

Mijn e-mail is thierry.boute@telenet.be

 

 

 

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast big looze

welkom in de wereld van linuxreceivers

je hebt in iedr geval een schittrende koop gedaan want je hebt voor een redelijke prijs een zogoed als kopie van een dreambox

Nu heb ikzelf sedert twee weken een 9100super ;er staat nu nog een standaard image op . Ben eerst en vooral op zoek geweest naar zoveel moglijk info en die vindt je in overvloed op verschillende forums . Zo ben ik al vele dingen te weten gekomen . zoals bv.dat de kaartlezers niet werken ,maar je kan naar tvvl kijken met een cammodule ;zo doe ik het nu.het risico dat je box sterft is groot zonder feedback over wat je doet .

 

ik geef je de beste sites en forums over deze recev. Er is zelfs een site alleen voor TM9100 gebruikers

www.tm9100.co.uk / www.$%^#%$#$#@%$%$#.uk

 

Ik vindt het verder super je te leren kennen ,mss kunnen we samen via deze weg onze recev. toppie maken

 

greets

big looze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: big looze
welkom in de wereld van linuxreceivers
je hebt in iedr geval een schittrende koop gedaan want je hebt voor een redelijke prijs een zogoed als kopie van een dreambox
Nu heb ikzelf sedert twee weken een 9100super ;er staat nu nog een standaard image op . Ben eerst en vooral op zoek geweest naar zoveel moglijk info en die vindt je in overvloed op verschillende forums . Zo ben ik al vele dingen te weten gekomen . zoals bv.dat de kaartlezers niet werken ,maar je kan naar tvvl kijken met een cammodule ;zo doe ik het nu.het risico dat je box sterft is groot zonder feedback over wat je doet .

ik geef je de beste sites en forums over deze recev. Er is zelfs een site alleen voor TM9100 gebruikers
www.tm9100.co.uk / www.#$#^#$^#^#@#$@$%@#!@$%^$%^@^%$

Ik vindt het verder super je te leren kennen ,mss kunnen we samen via deze weg onze recev. toppie maken

greets
big looze



Hallo big looze ,

blij je te leren kennen langs deze weg.
Momenteel heb ik een tm 1500 maar heb de 9110 alsook de tm 6800 hd eergistern besteld.
Ik verwacht beide volgende week in mijn bus.
Normaal moeten de kaartlezers werken ,je moet enkel de juiste emu invoeren,maar we zien wel
Ik zie dat je van brugge bent niet ver van mij.
We houden contact

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast big looze

via #@@%^$#%$#%$#%$ vond ik de volgende info

 

je laadt de DS CVS image voor het updaten van je drivers etc. etc. om dan de UR13 te installeren met TCC en een seriele kabel

 

de eerste indruk v/d combinatie tussen DS CVS en UR13 is zeer stabiel en het bedient de TM motor goed

 

 

Weet jij meer over iboot en hoe je het installeerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

je krijgt een soort liefde/haat verhouding met zo'n ontvangers

als eindelijks alles perfect werkt.. geen update puls

van tv vlaanderen, kan ik mijn oude "getemde ***geen-reclame*** ontvanger"

terug plaatsen voor mijn puls...plaats de technomate terug ...niets: krijgt de tvv kanalen niet meer open, dus terug in de doos kijk nu terug via mijn comag 2ci van den ***geen-reclame***

(werk perfect !!!)

even geen tijd om er een paar uurkes bezig te zijn... terwijl het

buiten mooi weer is... tijd voor dus voor 2de schijf tegen de gevel en dan pas alles terug plaatsen (kon mijn rotor niet laten draaien, weet niet wat ik verkeerd doe, met andere ontvangers werkt alles prima)

 

gebruik(te) ur13 in flash

 

wat ik nog kwijt wil : de beste info is te vinden op de nederlandse site : www.***ongewenste_link***

ben wel nog op zoek naar meer info over motor sturingen

grtz

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In één draadje 3 lieden moeten waarschuwen en 5 berichten moeten bewerken.

Ik neem aan dat jullie snappen dat het draadje nu op slot gaat en dat de volgende die een nieuw draadje plaatst en weer reclame maakt zijn account naar de eeuwige jachtvelden mag brengen?

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...